فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت اباالفضل (ع) شهرستان کارون از اجرای طرح شهید بهنام محمدی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ عادل برشه بختیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت اباالفضل (ع)شهرستان کارون در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی این شهرستان از تعامل، همفکری و همکاری بین سپاه پاسدارن و آموزش و پرورش این شهرستان ابراز رضایتمندی کرد و بیان داشت: هماهنگی ها بین این 2 نهاد به منظور ارتقاء و توانمند سازی فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان به شکل ارزشمندی در حال انجام است.

وی، طرح شهید بهنام محمدی را یک طرح جامعه تربیتی در سطح ملی عنوان و اذعان کرد: طرح مذکور یکی از مهم ترین طرح‌های بسیج کشور در آغاز سال تحصیلی آینده است.

سرهنگ بختیاری هدف از اجرای این طرح را عامل بسترسازی به منظور پرورش نوجوانان مومن، انقلابی و پای کار ذکر کرد و اظهار داشت: در این طرح 3 مجموعه مدرسه، مسجد و خانه با یکدیگر پیوند خواهند خورد و با 3 حوزه هویت انقلابی و دانش آموزان متبلور می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت اباالفضل (ع) شهرستان کارون در ادامه افزود: بیش از ۳ هزار دانش آموز مقطع متوسطه اول در قالب ۵ مدرسه در این شهرستان، سال تحصیلی آینده در این طرح شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

حضور دانش آموزان در طرح شهید بهنام محمدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.