عضو شورای شهر تهران نسبت به اقدام فرمانداری تهران در خصوص رد مصوبه شورا برای اختصاص قطعه زمینی جهت آثار نقاشی یک شهروند نقاش اعتراض کرد.

اعتراض فراهانی به اقدام فرمانداری درباره رد مصوبه شورابه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در واکنش به ایراد فرمانداری تهران نسبت به مجوز واگذاری حق بهره‌برداری قطعه زمینی برای احداث موزه به آثار نقاشی ایراندخت درودی اظهار کرد: من نسبت به این موضوع اعتراض دارم. بر اساس آمار حدود یک هزار و 300 ملک متعلق به شهرداری تهران در دست اشخاص حقیقی و حقوقی است و باید بخشی از آنان باز گردد، اما سازمان املاک هنوز در کش و قوس بازگشت این املاک است که تاکنون کمتر از صد مورد از آن‌ها بازگشته است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: ما برای جلوگیری از این روند در ابتدای شورای پنجم مشخص کردیم که اگر شهرداری تهران بخواهد املاکی را در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی بگذارد، باید به تصویب شورا برسد.

فراهانی با بیان اینکه برای اولین و پس از مدت‌ها این بحث در کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: پس از بحث‌ها و گفتگوهای فراوان در نهایت تعلق ملک به ایراندخت درودی تصویب شد.

عضو شورای شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد: اکنون فرمانداری تهران یک هزار و 300 ملکی که در گذشته به راحتی واگذار شده را نادیده می‌گیرد، اما مصوبه شورا که برای حفظ منفعت عمومی است را رد می‌کند و من نسبت به این نحوه برخورد فرمانداری تهران اعتراض دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار