فرماندار ویژه جهرم گفت: کسبه بازار باید انصاف در کسب و کار را رعایت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم درمراسم گرامیداشت روز اصناف با اشاره به اینکه انصاف در معاملات باعث برکت در رزق و روزی می‌شود بیان کرد: کسبه بازار باید در کسب و کار انصاف را رعایت کنند.
وی خواستار شناسایی اصناف بدون مجوز کسب شد و افزود: اصناف باید سمت قانون‌گرایی حرکت کنند، زیرا نیاز به سبک‌سازی در بدنه اصناف وجود دارد که با افزایش بازدید‌ها و نظارت عدالت حاکم می‌شود.

همچنین محمد دانش‌نیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم نیز تصریح کرد: باید یک بانک جامع اطلاعاتی در قالب میز سرمایه‌گذاری وجود تدوین و‌تسهیلات ارزان قیمت در اختیار کسبه قرار گیرد.

وی با اشاره به شرایط نامساعد بازار ادامه داد: قیمت مواد اولیه و بسیاری از اجناس افزایش پیدا کرده و برخی از کسبه در سود خود نیز ضرر می‌کنند.

جابر قنبرزاده رئیس اتاق اصناف جهرم نیز با بیان اینکه ۲۸ اتحادیه فعال در جهرم وجود دارد اضافه کرد: امروز قبول کردن مسئولیت بار سنگینی است که اتحادیه‌های جهرم به خوبی این وظیفه را انجام می‌دهند.

وی سازماندهی پرسنل اتاق اصناف جهرم، ساماندهی واحد‌های فاقد پروانه با ترغیب و اعمال قانون، تغییر ساختار سنتی اتاق اصناف، تغییر ساختار اتاق اصناف در حوزه حسابداری را از برنامه‌های اتاق اصناف جهرم در امسال برشمرد.

قنبرزاده خواستار جلوگیری از رشد بی‌رویه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در جهرم شدو اظهار کرد: رشد فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید مناسب با ظرفیت شهرستان باشد تا به کسبه و مشاغل صدمه نزند.
انتهای پیام/ت

صحبت‌های فرماندار ویژه جهرم در خصوص رعایت انصاف در کسب و کار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار