معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی، امنیت کشور را مردم پایه دانست و گفت: تامین امنیت، خط قرمز ماست و به هیچ کسی و یا گروهی حق عبور از آن را نمی‌دهیم.

امنیت کشور باید مردم پایه باشد/ تامین امنیت، خط قرمز ماستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرحیم نوروزیان در نخستین نشست رسانه‌ای خود با اصحاب رسانه گفت: در حوزه سیاسی استانداری خراسان رضوی در پی جلب مشارکت مردم هستیم تا بصورت نظام‌مند در عرصه‌های مختلف مشارکت داشته باشند و برای این امر به شکل مستمر و دائم فضای مناسب آماده می‌کنیم.

وی افزود: شکل گیری احزاب و تشکل‌ها بصورت قانونی در این خصوص اهمیت دارد، این افراد و تشکل‌ها مانند سرمایه‌های اجتماعی ما هستند که باید زمینه فعالیت آن‌ها را ارتقاء دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی بااشاره به تهدیداتی که از بیرون مرزها، ایران را دربرگرفته، افزود: دشمنان ایران همیشه پشت مرز‌ها نیست، بلکه امنیت باید از داخل هم حفظ شود، لذا حضور، مشارکت و دخالت مردم در کنار نیروی انتظامی می‌تواند این مهم را محقق کند.

نوروزیان با بیان اینکه رفع آسیب‌های اجتماعی، اولویت اساسی کار ماست، گفت: شرایط کاهش مشکلات خاص و خطراتی مانند اعتیاد، بیکاری و... را به سمت ریزش برده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: تعیین تکلیف فرمانداری مشهد که در حال حاضر توسط سرپرست مدیریت می‌شود و تبدیل به احسن با استفاده از نیرو‌های بهتر در مکان‌های لازم از اولویت‌های کاری ماست.

وی به شرایط احراز فرماندار مشهد اشاره کرد و گفت: این شخص باید دارای سابقه خدمت، رابطه استخدامی، رشته تحصیلی مرتبط، پاکدستی، سلامت نفس، مردم داری، تدبیر، عقلانیت و قدرت تعامل باشد.

نوروزیان همچنین با بیان موضوع شکار دو تبعه آمریکایی در حیات وحش نیشابور، بیان کرد: از این سری مجوز‌ها به اتباع کشور‌های دیگر قبلا داده شده بود که 14 مجوز آن در سال 86 صادر و در این دولت فقط 2 مجوز صادر شده که به لحتاظ قانونی مشکلی نداشته است.

انتهای پیام// ف. ح
 

نشست خبری معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.