معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: جامعه ما در حال تغییرات سریع و همه جانبه است و تغییرات بنیادین را تجربه می‌کنند.

راه اندازی طرح ملی گفتگوی خانواده وجوانان در خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  سید جواد حسینی در نشست هماهنگی طرح ملی گفتگوی خانواده و جوانان افزود: این تغییرات که جهان مدرن را فرا گرفته است در بسیاری از قلمرو‌ها چالش ایجاد نموده است و یکی از آن قلمرو‌ها در حوزه بسیار مهم خانواده اتفاق افتاده است.

وی گفت:ممکن است این سئوال مطرح شود که به اندازه کافی حرف زده شده است و نیازی به طرح گفتگو نداریم، اما باید دانست همه جوامع نیاز به گفتگو دارند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: شکاف بین نسلی، تقسیم کار جنسیتی، پدیده طلاق، توانمند سازی زنان، فرصت آفرینی در حوزه زنان و جوانان، ایجاد خانواده‌های تفردی از جمله مسائلی است که در حوزه جوانان و خانواده قابل بحث و گفتگو است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: این طرح با همت انجمن جامعه شناسان ایران و با راهبری معاون ریاست جمهوری در حوزه زنان طراحی و به زودی در استان‌ها و از جمله استان خراسان رضوی اجرایی خواهد شد.

حسینی در پایان گفت: بزودی پارلمان مشورتی جوانان در استان نیز راه اندازی خواهد شد و مجمع مشورتی جوانان و زنان بهترین گروه‌ها برای انجام طرح ملی گفتگوی خانواده و جوانان خواهند بود.

انتهای پیام//م. ن
 

راه اندازی طرح ملی گفتگوی خانواده و جوانان

برچسب ها: استانداری ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار