استاندار چهارمحال و بختیاری، پرداخت حق بیمه ۲۰ هزار نفر از روستاییان و عشایر استان از اعتبارات دولتی را تقبل کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در آیین اختتامیه اجلاس سراسری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور در چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ، حق بیمه ۲۰ هزار نفر از روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری که توانایی پرداخت حق بیمه را ندارند، از اعتبارات دولتی پرداخت می‌شود.

وی گفت: در این راستا، ۴۸ میلیارد ریال اعتبار اختصاص می‌یابد تا هم کمکی به به مردم منطقه و هم عاملی برای هدایت سایر کشاورزان، روستاییان و عشایر به سمت بیمه اجتماعی باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در حال حاضر ۲۷ هزار نفر در این استان زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند که شامل حدود ۲۵ درصد از جامعه هدف و برابر با میانگین کشوری است.

گفتنی است: اجلاس سراسری مدیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با حضور محمدرضا واعظ مهدوی مدیرعامل صندوق مرکزی، و به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون نحوه اطلاع رسانی، مشارکت بخشی و هم افزایی در فعالیت‌های این صندوق، به مدت دو روز به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری، در چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

انتهای پیام/خ

اجلاس سراسری صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار