پرونده رقابت های کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان پسر استان کرمان در رده ی نونهالان با قهرمانی سیرجان بسته شد.

هاشم زاده تقی، رییس هیئت ورزش دانش آموز‌ی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانگفت: مسابقات کشتی دانش آموزان پسر استان کرمان با حضور بیش از ۷۰ ورزشکار از ۶ شهرستان استان در رشته های آزاد و فرنگی به مدت دو روز به میزبانی هیئت ورزش دانش آموزی استان کرمان در محل خانه کشتی کرمان برگزار شد.

وی با اعلام اینکه مسابقات کشتی فرنگی نونهالان در 12وزن برگزار شد، افزود: در پایان، تیم های سیرجان، جیرفت و راور مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

زاده تقی تصریح کرد: مسابقات ورزشی دانش آموزان دز رشته کشتی آزاد و در رده سنی نونهالان نیز با حضور 76  شرکت کننده در قالب 9 تیم و در 12وزن برگزار شد.

وی یادآور شد: در نهایت، تیم های سیرجان، رفسنجان و ناحیه ۲ به ترتیب عناوین اول تا سوم رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

زاده تقی افزود: در مراسم اختتامیه که با حضور مسئولان و ورزش دوستان برگزار شد، به نفرات اول تا سوم هر وزن و رشته، حکم قهرمانی و مدال و به تیم های برتر حکم قهرمانی اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه این رقابت ها با همکاری هیئت کشتی استان و شهرستان کرمان انجام شد، تصریح کرد: نفرات نخست هر وزن با همکاری هیئت کشتی استان به مسابقات کشوری که از 10 تیر جاری به میزبانی استان لرستان برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات کشتی دانش آموزان پسر استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار