شکارچیان متخلف در رودبار ۱۶۰ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  مصطفی فلاح، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار گفت: ۲ شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار یک رأس کل و بز کرده بودند، ۱۶۰ میلیون ریال جریمه شدند.

وی افزود: این شکارچیان متخلف بعد از دستگیری به مراجع قضایی معرفی و ضمن مصادره اسلحه، به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه به عنوان ضرر و زیان حیات وحش و ۶۰ میلیون ریال جریمه به نفع دولت محکوم شدند.

سرپرست اداره محیط زیست رودبار خاطرنشان کرد: ۲ شکارچی غیرمجاز با کمین در مسیر حرکت گله‌های کل و بز، یک رأس از آن‌ها را شکار کردند که با هوشیاری و تلاش محیط بانان شهرستان دستگیر و توسط اداره محیط زیست به مراجع قضایی رودبار معرفی شدند.

فلاح تصریح کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار به صورت شبانه روزی زیستگاه‌های حیات وحش شهرستان را در رصد خود دارد و با مجرمان شکار و صید برخورد قاطعانه‌ای می کند.

وی از دلسوزان حیات وحش و طبیعت دوستان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف محیط زیستی در رودبار، با یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با شماره تماس ۰۱۳۳۴۶۲۳۰۴۴ تماس گرفته و به پاسداری و حفاظت محیط زیست کمک کنند.

 

انتهای پیام/ع

۱۶۰ میلیون ریال جریمه برای ۲ شکارچی غیرمجاز در رودبار

برچسب ها: حیات وحش ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.