رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت:با تلاش های استاندار سابق کرمان ودستور رهبر انقلاب قلعه گنج با تلاش مردمی از بن بست خارج می شود.

بازدید رئیس بنیاد مستضعفان ازقلعه گنجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور ضمن تشکر از استاندار سابق کرمان جناب رزم حسینی گفت:به پیشنهاد استاندار سابق وبه دستور مقام معظم رهبری ماموریت یافتیم تا شهرستان قلعه گنج را از بن بست محرومیت خارج کنیم به همین سبب با انجام طرح‌هایی به عنوان زیر ساختی توانستیم قسمتی از مشکلات مردم را حل کنیم.
وی افزود: امیدوارم با حمایت مردم این روند تا پایان مشکلات ادامه داشته باشد و شهرستان قلعه گنج در همه زمینه‌ها نمونه باشد.

حمید ملا نوری معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان هم دراین جلسه ضمن تشکر از خدمات بنیاد مستضعفان کشور در قلعه گنج گفت: جادارد تشکر ویژه‌ای از استاندار سابق کرمان جناب آقای رزم حسینی داشته باشم چرا که از وی چند طرح ماندگار مثل مثلث توسعه اقتصادی و همین قرار داد با بخش خصوصی و ایجاد معین‌های اقتصادی باعث رونق در استان شدند.

وی افزود: امروز در قلعه گنج حلقه مفقوده پیدا شده و ظرفیت‌های زرخیز همراه با نیروی پرتوان در سایه همدلی و همکاری با بنیاد علوی باعث توسعه اقتصادی در این شهرستان شده است.

امام جمعه قلعه گنج نیز گفت: با حمایت‌های بی دریغ بنیاد مستضعفان در قلعه گنج در تمامی حوزه‌ها علی الخصوص حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و دینی امروزه شهرستان قلعه گنج سرآمد تمامی شهرستان‌های جنوبی استان کرمان است و این را مدیون مقام معظم رهبری و شخص مهندس سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور هستیم.

حجت الاسلام نجنو  افزود:مردم قلعه گنج همواره قدردان زحمات انجام شده هستند و در کنار بنیاد علوی به عمران و آبادانی خودشان کمک میکنند.

همچنین سعیدی کیا به همراه ملا نوری معاون سیاسی امنیتی استاندار از طرح توان افزایی روستایی واقع در روستای مزرعه شهید بهشتی بازدید کردند.

طرح توان افزایی روستایی با مشارکت مردم و ایجاد صندوق‌های خرد روستایی و کمک ده برابری بنیاد در اکثر روستا‌های قلعه گنج در حال اجراست و قرار است در تمامی روستا‌های قلعه گنج اجرا شود.

در این بازدید ابتدا کلنگ ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی قلعه گنج  با زیر بنای ۱۵۰ متر و اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد مستضعفان و شهرداری به زمین زده شد و در۶ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

سپس از چندین طرح اقتصاد مقاومتی مثل کارگاه جوشکاری، نانوایی و فروشگاه موادغذایی در بخش مرکزی این شهرستان که با استفاده از تسهیلات بنیاد مستضعفان به بهره برداری رسیده بودند بازدید شد.

همچنین رئیس بنیاد مستضعفان کشور با حضور در مصلی شهرستان قلعه گنج در جمع مردم و مسولین حضور یافت، در این مراسم از ۱۰۰ نفر از برندگان مسابقات قرآنی در رشته‌های اذان، قرائت، احکام و حفظ قرآن را تجلیل کرد و به آن‌ها جوایزی اهدا کرد.

این مسابقات در قالب ویژه برنامه ماه مهربانی در ماه رمضان در سراسر شهرستان برگزارشد.

انتهای پیام/ح

بادستور رهبر قلعه گنج از محرومیت خارج می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار