بنزین یورو ۴ در ۱۸ جایگاه سوخت شهرستان ساری در حال توزیع است.

حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: بنزین یورو ۴ در ۱۸ جایگاه سوخت ساری به صورت نامحدود در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه قیمت هر لیتر بنزین یورو ۴ مانند بنزین عادی هزار تومان است، افزود: شهرستان ساری ۲۴ جایگاه سوخت دارد.

طالبی گفت: بنزین یورو ۴ سرب ندارد و برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی‌کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه کیفیت بنزین یورو ۴ با بنزین‌ های معمولی فرقی ندارد، افزود: بر اساس سهمیه مسیر‌های پر رفت و آمد و مسافر خیز بنزین یورو ۴ توزیع می‌ شود.

وی گفت: بهبود کیفیت سوخت خودرو‌ها در بهبود شرایط کیفی آب و هوای شهر‌ها و در نتیجه سلامت ساکنان این شهر‌ها نقش بسیار مهمی دارد.

طالبی افزود: در سال‌های گذشته از سوی وزارت نفت برای حفظ سلامت مردم و بهبود کیفیت سوخت گام‌های اساسی برداشته شده است، به گونه‌ ای که وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌ های نفتی با هدف کاهش آلودگی هوا و حفظ سلامت مردم، تولید و توزیع سوخت استاندارد یورو ۴ را با تمام توان در دست انجام دارند.

مازندران دارای ۱۲۱ جایگاه توزیع فرآورده‌ های نفتی است و روزانه به طور میانگین ۵ میلیون لیتر بنزین در این خطه شمال کشور مصرف می‌ شود.

انتهای پیام/ م

۱۸ جایگاه سوخت ساری آماده توزیع بنزین یورو ۴

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۵۱ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
در جایگاه سوخت بنزین یورو 4 در شرق مازندران از نکا وشهرستان بهشهر رستمکلا گرفته تا شهرستان گلوگاه بهیچوجه بنزین یورو چهار وجود ندارد و هر بار از جایگاه داران سوال کردیم که چه وقت بنزین یورو چهار میآید جواب میدهند که فعلا چندین ماه است که هیچ خبری از بنزین یورو چهار خبری نیست آیا بنده و امثال من که خودروی یورو چهار داریم و این نوع ماشین باید از بنزین یورو چهار استفاده شود تا هم به خودرو فشار نیاید و هم به آلودگی هوا کمک فراوانی میکند لطفا برای شهرستان بهشهر هم یک جایگاه اختصاصی بنزین یورو چهار اختصاص بدهید. اگر امکاناتش را به من جانباز کمک کنید من حاضرم تا این مسئولیت را بپذیرم وصرفا جایگاه مخصوص یورو چهار در شهرستان بهشهر افتتاح گردد تا کمک به خودروداران یورو4 و کمک به از بین بردن آلودگی هوا از نوع بنزین سرب دار. لطفا کمک کنید شماره تماس 09115899785 جانباز علی ایزدی