۸۰ تیم دانشگاهی از سراسر کشور در چهارمین دوره مسابقات ملی مهندسی سازه و دومین دوره همایش و مسابقات ملی بتن محمودآباد، شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، چهارمین دوره مسابقات ملی مهندسی سازه و دومین دوره همایش و مسابقات ملی بتن هرساله با شرکت برترین تیم‌ها از دانشگاه‌های سراسر کشور و نیز با حضور استادان برتر کشوری در زمینه تکنولوژی نوین بتن در مجتمع آموزشی رفاهی شرکت ملی نفت ایران (محمودآباد) برگزار شده که بیش از ۸۰ تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور امسال در این مسابقات شرکت کردند.


شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات مجاز هستند با استفاده از متریال ماکارونی و چسب، سازه‌هایی بسازند که بتواند نیرویی چند برابر وزن خود را تحمل کنند.


در گرایش بتن مصالح چسباننده مصرفی برای ساخت نمونه بتنی تنها مواد افزودنی شیمیایی که بر طبق استاندارد ASTMC۴۹۴ یا ASTMC۱۰۱۷ تعریف شده اند، مجاز است.


مسابقات در دو گرایش مهندسی سازه و بتن شامل راندمانی، سنگین دهانه ۴۵ سانتی متری، سازه فشاری، زیبایی و بتن سبک در سه رده مهندسان، دانشجویان و دانش آموزان برگزار می‌شود.


چهارمین دوره مسابقات ملی مهندسی سازه و دومین دوره همایش و مسابقات ملی بتن از دیروز در محمودآباد آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.


انتهای پیام/ع


برگزاری چهارمین دوره مسابقات ملی مهندسی سازه در محمودآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.