مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از جذب بیش از ۱۰ هزار فارسی حامی ایتام در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰ هزار فارسی حامی ایتام و فرزندان مددجوی کمیته امداد شدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۶ هزار نفر از ایتام و فرزندان مددجو از حمایت‌های کمیته امداد فارس در قالب اهدای جهیزیه، درمان، مسکن، کمک‌هزینه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس اضافه کرد: حامیان ایتام و محسنین می‌توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی و غیر نقدی به ایتام مورد حمایت این سازمان اهدا کنند.

محمد بذرافشان بیان کرد: هم‌اکنون بیش از ۱۵ هزار کودک و نوجوان از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

وی گفت: هر یک فرزندان ایتام یا محسنین دارای حساب و شناسه بانکی مخصوص به خود بوده که حامیان، کمک‌های نقدی خود را به‌صورت مستقیم به‌حساب این افراد واریز می‌کنند.

بذرافشان ادامه داد: نام نویسی جذب حامی به صورت تلفنی و حضوری در ادارات کمیته امداد استان انجام و علاقه‌مندان شرکت در این دو طرح می‌توانند از طریق سایت محسنین به آدرس http://mohsenin.ir/ ثبت‌نام کنند.

وی افزود: کمیته امداد استان پارسال موفق به کسب مقام نخست جذب حامی برای ایتام و محسنین در کشور شد و این روند با کمک نیک اندیشان خیر همچنان ادامه دارد.

بذرافشان با اشاره به اینکه کمیته امداد استان فارس حدود ۳۵۰ هزار مددجو زیرپوشش دارد، اضافه کرد: برنامه‌های مختلفی در طول سال برای توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی این مددجویان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ن

جذب حامیان ایتام در طرح ایتام و محسنین در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.