معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از راه اندازی 95 پایگاه جذب حامی برای ایتام و فرزندان مددجویان نیازمند به مناسبت شب های قدر دراین استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ناصر شیبانی با اشاره به اینکه هر‌ساله این نهاد در ماه مبارک رمضان به ‌ویژه شب‌های قدر اقدام به برپایی پایگاه ‌هایی برای جذب حامی برای ایتام و فرزندان مددجویان نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین می کند، گفت: امسال 90 پایگاه جذب حامی در محل های برگزاری مراسم پرفضیلت شب های قدر در سراسر استان راه اندازی می شود.

وی افزود: پارسال با راه اندازی پایگاه های جذب حامی در استان بیش از 8 هزارو 837 حامی برای فرزندان مددجویان نیازمند در استان جذب شد، که این حامیان حمایت 6 هزار و 703 فرزند مددجوی نیازمند استان را در قالب طرح محسنین عهده دار شدند.

شیبانی خاطرنشان کرد: کمیته امداد با راه اندازی این پایگاه ها فرصت مناسبی را برای خیران و مردم نوعدوست استان فراهم می کند تا به ‌صورت داوطلبانه حمایت یک یا چند فرزند یتیم و فرزندان مددجویان نیازمند را بر عهده گیرند و با کمک های مادی و معنوی خود این افراد را حمایت کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 13 هزار و 804 یتیم زیر پوشش کمیته امداد استان کرمان قرار دارند ، تصریح کرد: این تعداد یتیم توسط 26 هزار و 540 حامی حمایت می شوند ، که میانگین واریزی این حامیان به حساب ایتام طی پارسال بالغ بر 569 هزار و 928 هزار ریال بوده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: جذب حامی ، ایتام ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار