معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان فارس از اجرای طرح احسان حسینی و جذب حامی ایتام در روز شیرخوارگان حسینی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان فارس، محمد بدری اظهار کرد: کمیته امداد استان فارس در ماه محرم آماده دریافت و توزیع نذورات و احسان عاشقان سیدالشهدا (ع) در بین محرومان و نیازمندان جامعه است و مردم نیک اندیش فارس می توانند نذورات خود را برای کمک به نیازمندان واقعی به دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد تحویل دهند.

بدری استفاده از ظرفیت معنوی ماه های محرم و صفر برای کمک به نیازمندان و رساندن نذورات به محرومان واقعی ،ترویج فرهنگ انفاق ،احسان و امداد با حفظ جایگاه ارزشی احسان حسینی و حامی یابی برای ایتام را از اهداف اصلی تین طرح برشمرد.

وی افزود: کمیته امداد برای بهره مندی خانواده های نیازمند از ظرفیت ایجاد شده در این ایام اقدامات لازم را برای اطعام محبان اباعبدلله با هماهنگی مدیران هیئت های عزاداری انجام می دهد.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان فارس افزود: مردم نیکوکار فارس در پارسال 40 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان اهدا کردند و بیش از هزار و 400 حامی نیز در روز شیرخوارگان حسینی حمایت از حدود هزار و 700 یتیم را متقبل شدند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: کمیته ، امداد ، حسینی ، ایتام ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.