سید شهاب‌الدین چاووشی اعطای تسهیلات روستایی و عشایر برای اشتغال‌زایی در بخش‌هایی مانند کشاورزی و دامداری را موثر دانست و گفت : رونق تولید در بخش کشاورزی می‌تواند سهم عمده‌ای در اشتغال‌زایی داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب‌الدین چاووشی استاندار سمنان در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه استان گفت: خشک‌سالی امروز مخاطرات بسیاری را برای کشاورزی ایجاد کرده که عبور از آن در سایه تدابیر اساسی امکان‌پذیر است و اجرای سیستم‌های نوین آبیاری اولویت استان است که امیدواریم مدنظر مسئولان و بهره‌برداران قرار گیرد.

وی در ادامه به اعطای تسهیلات روستایی و عشایر برای اشتغال‌زایی در بخش‌هایی مانند کشاورزی و دامداری اشاره کرد و افزود : رونق تولید در بخش کشاورزی می‌تواند سهم عمده‌ای در اشتغال‌زایی داشته باشد.

استاندار سمنان همچنین تصریح کرد : اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به روستاییان و عشایر در استان سمنان اهدافی را دنبال می‌کند که رونق تولید و اشتغال، رقابت پذیری در عرصه کشاورزی و دام‌پروری، ارتقای صادرات غیرنفتی و غیره در زمره این اهداف محسوب می‌شوند.

چاووشی بابیان اینکه رونق‌بخش کشاورزی زمینه را برای حفظ استقلال اقتصادی کشور فراهم می‌کند، عنوان داشت : رونق‌بخش کشاورزی بستر لازم برای تقویت جاذبه‌های گردشگری در استان سمنان را نیز فراهم می‌کند که در سایه آن می‌توان همسو با سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی ایران، برای بسیاری از جوانان شغل ایجاد کرد.

انتهای پیام / گ

اجرای سیستم‌های نوین آبیاری اولویت استان سمنان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.