آیت الله سید محمد شاهچراغی ، مردم خدا جو را به حفظ دستاوردهای ماه رمضان و تداوم پشتیبانی از ولایت فقیه فراخواند.

مردم دستاوردهای رمضان را حفظ کنند و پشتیبان ولایت فقیه باشندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی در نماز عید سعید فطر سمنان گفت : تحصیل و تقویت تقوا ، تلاوت و انس با قرآن و سحر خیزی و دعا و اهتمام به نماز صبح از دستاوردهای یک ماه روزه داری است که باید پس از ماه مبارک رمضان ، آنها را حفظ کرد.

خطیب نماز عید فطر در سمنان همچنین با اشاره به ایستادگی ملت ایران در توطئه ها و فتنه های گوناگون دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون گفت : توطئه جدید دشمنان ، " ایجاد یاس و نا امیدی نسبت به رهبری و نظام " است و آنها با این نقشه شوم می خواهند القا کنند که انقلاب اسلامی ایران به پایان رسیده است .

آیت الله شاهچراغی تاکید کرد : دشمن بداند ملت ایران حامی امام و رهبری هستند و شهادت طلبی شعار آنهاست .

وی با اشاره به سخن امام راحل که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیبی نرسد ، بر لزوم نقش بر آب کردن توطئه جدید دشمن تاکید کرد .

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین با رد شایعات درباره نحوه عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد : کمیته امداد محل وثوق مردم است و این فتنه فرهنگی دشمن است که یک روز به سپاه و قوه قضاییه حمله کرده و امروز کمیته امداد را هدف قرار داده است .

آیت الله شاهچراغی همچنین از نیروهای سپاه ، انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی که در ماه مبارک رمضان در مقابل دشمنان تروریست ایستادگی کردند قدردانی کرد.

وی همچنین با اشاره به سرمای اخیر در استان سمنان ، از دولت خواست هر چه زودتر برای جبران خسارات ناشی از سرمازدگی کشاورزان این استان اقدام کند .

پیش از خطبه های نماز عید فطر ، سردار حسن زاده فرمانده سپاه قائم استان سمنان  رهنمودهای رهبری در خصوص شخصیت و جایگاه امام و دستاوردهای انقلاب و راهکارهای مقابله با توطئه دشمن را در هفت بند تشریح کرد.

انتهای پیام / گ

جزئیات سخنان خطیب نماز عید فطر سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.