مدیرکل فنی و حرفه‌ای فارس از اجرای ۱۰ میلیون و ۹۴۹ هزار نفر ساعت آموزش در سال گذشته از طریق آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حشمت کوشکی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس گفت: بیش از ۸۰۰ آموزشگاه آزاد به عنوان بخش خصوصی زیر مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس با اجرای ۷ هزار و ۷۱۲ دوره آموزشی در سال گذشته مهارت آموزی به بیش از ۵۳ هزار و ۳۲۴ نفر را بر عهده داشته اند.

وی افزود: این آموزش‌ها در قالب ۳۰۸ حرفه آموزشی در شاخه‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر به متقاضیان ارائه شده است.

کوشکی ادامه داد: به منظور حمایت از بخش خصوصی، حرفه‌هایی که در آموزشگاه‌های آزاد در سطح استان آموزش داده می‌شود از دستور کار مراکز بخش دولتی خارج شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس آموزشگاه‌های آزاد استان را بازوان توانمند اداره کل دانست و اظهار کرد: نقش مهارت آموزی در شرایط کنونی بر کسی پوشیده نیست و افراد جویای کار می‌توانند با مراجه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و همچنین آموزشگاه‌های آزاد استان فارس و کسب مهارت‌های مختلف، سریع‌ترین راه را برای ورود به بازار کار انتخاب کنند.
انتهای پیام/ر

ارائه بیش از ۱۰ میلیون  نفرساعت آموزش مهارتی در فارس

برچسب ها: فنی و حرفه ای ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار