مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس گفت: پارسال ۹ میلیون نفرساعت در بخش دولتی مهارت آموختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  حشمت کوشکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس گفت: پارسال بیش از ۹ میلیون و ۷۲۰ هزار نفر ساعت در استان از آموزش مهارت در بخش دولتی برخوردار شدند.

وی افزود: این آموزش‌های مهارتی در مراکز ثابت و سیار شهری، آموزش به آسیب دیدگان اجتماعی، آموزش در جوار دانشگاه‌ها، کارآموزی در محیط کار واقعی، آموزش در صنایع، آموزش در زندان‌ها، آموزش در پادگان‌ها و آموزش به روستاییان و عشایر صورت پذیرفته است.

کوشکی با بیان اینکه عملکرد سال گذشته این سازمان بیش از تعهدات تعریف شده برای این سازمان بوده است، اظهار کرد: استان فارس بر اساس تعهدات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سال ۱۳۹۶ متعهد به آموزش به ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار نفرساعت در بخش دولتی بود که درنهایت ۹ میلیون و ۷۲۰ هزار نفرساعت از آموزش بهره‌مند شدند.

وی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا در سال جدیدبا پیروی از برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و انجام نیازسنجی دقیق، اثربخشی دوره‌های آموزشی در بخش دولتی و خصوصی را دوچندان کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس با بیان اینکه امروز گفتمان غالب جامعه بحث مهارت‌آموزی است، تصریح کرد: متأسفانه فرهنگ کار در جامعه ما دچار آسیب شده است و افراد کار را به پشت میزنشینی تعبیر می‌کنند در حالی که افراد جویای کار درصورت کسب مهارت در رشته‌های مختلف فنی و خدماتی می‌توانند جذب بازار کار شوند.
انتهای پیام/ر

ارائه بیش از ۹ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در فارس

برچسب ها: فنی و حرفه ای ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار