مدیرکل بین الملل دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: مرکز پایلوت ارائه خدمات فنی و آموزشی در حوزه مکانیک خودرو و الکترونیک بهمن ماه سال آینده کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هیات ۴ نفره آژانس همکاری‌های بین المللی کشور کره جنوبی، پس از دانشکده‌های تهران و اصفهان، امروز از دانشکده‌ فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز بازدید کردند و با توانمندی‌های این مرکز آشنا شدند.

نیکفر مدیرکل بین الملل دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در بازدید از دانشکده‌ فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز بیان کرد: آژانس همکاری‌های بین المللی کشور کره جنوبی قرار است با استفاده از نتایج بازدید‌های کارشناسان خود از دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای شهر‌های تهران، اصفهان و شیراز یکی از این ۳ مرکز را به عنوان مرکز ارائه خدمات فنی و آموزشی در حوزه مکانیک خودرو و الکترونیک انتخاب کند.

 وی اضافه کرد: پس از اعلام نتایج این بازدید‌ها در اواخر اسفندماه امسال، اجرای این طرح از بهمن ماه سال آینده در کشور آغاز خواهد شد.

مدیرکل بین الملل دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور تصریح کرد: از دیگر اهداف این طرح ۳ میلیون دلاری، گسترش روابط علمی ایران و کره جنوبی در صنعت خودروسازی، آشنایی با محصولات روز دنیا در حوزه خودرو و استفاده از این فرصت برای ارائه خدمات در کشور‌های همسایه توسط دانشجویان دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای ایران است.

انتهای پیام/ن

مرکز پایلوت ارائه خدمات فنی و آموزشی در حوزه مکانیک از سال آینده آغاز به کار می کند

برچسب ها: صنعت خودرو ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار