رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اقلید گفت: هزار و ۸۰۰ نفر از جوانان اقلیدی از آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ولیجانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اقلید با بیان اینکه هزار و ۸۰۰ نفر از جوانان این شهرستان مهارت‌های تخصصی در رشته‌های کشاورزی، صنعت، خدمات، فرهنگ و هنر را فرا گرفتند، گفت: هدف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، آموزش مهارت به جوانان جویای کار و ارتقای مهارت در صنعت کشور است تا با حمایت سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها منجر به اشتغال شود.

به گفته وی، با توجه به نبود مهارت‌های حرفه‌ای در فارغ التحصیلان دانشگاهی و افزایش نرخ بیکاری در این گروه از کارجویان، این آموزش‌ها می‌تواند زمینه ورود آن‌ها به بازار کار را فراهم کند.

ولیجانی با اشاره به اینکه در این مرکز جوانان جویای کار، ۵۸۰ هزار ساعت آموزش ارائه دیده اند، ادامه داد: این آموزش‌ها در چند دوره آموزشی در حرفه‌های برق صنعتی، برق ساختمان، سیم پیچی، مکانیک خودرو، برق خودرو، تاسیسات، صنعت ساختمان و نقشه کشی، صنایع دستی، کارآفرینی و جوشکاری به علاقمندان داده شده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اقلید تصریح کرد: تمامی آموزش‌های مهارتی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اقلید رایگان برگزار می‌شود و این مرکز برای برگزاری دوره‌های بیشتر آموزشی و مهارتی آماده است.
انتهای پیام/ر

ارائه آموزش‌های مهارتی به جوانان جویای کار در اقلید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار