رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:۳۶۵ بیمار مبتلا به سرطان تاکنون از خدمات رادیوتراپی بیمارستان امام علی (ع) زاهدان بهره‌مند شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید محمد هاشمی شهری گفت: پیش از این بیماران مبتلا به سرطان سیستانی و بلوچستانی برای دریافت خدمات درمانی به دیگر استان‌های کشور مراجعه می‌کردند، اما با راه اندازی بخش رادیوتراپی بیمارستان امام علی (ع) زاهدان در سال گذشته این بیماران در خود استان و به صورت رایگان درمان می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های سفر و درمان بیماران در گذشته بسیار سرسام آور بود، افزود: اکنون بیماران بدون صرف هزینه سفر و درمان به صورت رایگان در خود استان سیستان و بلوچستان درمان می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: همچنین در همین راستا و برای پیشگیری از این بیماری بخش غربالگری سرطان با اعتبار ۲ میلیارد تومان هم در این بیمارستان ایجاد شده که به زودی به بهره برداری می‌رسد.

وی به خدمات بخش اورژانس بیمارستان امام علی (ع) زاهدان هم اشاره و گفت: بخش اورژانس جدید این بیمارستان نیز با پیشرفت ۹۷ درصدی و با اعتبار ۱۵میلیارد تومان آماده بهره برداری است.

هاشمی شهری گفت: بیمارستان ۳۲۰تخت خوابی زاهدان نیز ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با اختصاص ۴۰ میلیارد تومان دیگر کار این بیمارستان نیز به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به خدمات ناباروری در سیستان و بلوچستان افزود: تا کنون یک هزار و ۷۰۰ بیمار به مرکز ناباروری بیمارستان امام علی (ع) زاهدان مراجعه و تعداد ۱۱۷عمل موفق و ۵ مورد زایمان نیز داشته ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از راه اندازی بلوک زایمانی بیمارستان امام علی (ع) زاهدان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: در این بلوک زایمانی برای هر مادر باردار یک اتاق با تجهیزات بروز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/گ

خدمات رادیوتراپی در بیمارستان امام علی (ع) زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار