مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: برای شناسایی و معرفی الگو‌های برتر بخش تعاون، از تعاونی‌های برتر استان تجلیل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ مسعود بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: این مراسم در قالب سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر، شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گفته وی، فراهم کردن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله اهداف دیگر این جشنواره است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین ادامه داد: شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی در گرایش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان، مصرف کنندگان و صنوف خدماتی، اعتباری، دهیاری ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، بنیاد تعاون و کارآفرینی می‌توانند در این جشنواره از طریق سایت www.taavonibartar.ir ثبت نام کنند.

بابایی افزود: در حال حاضر ۶۴۲ تعاونی در سطح استان قزوین وجود دارد که ۱۴۰ واحد در عرصه توزیع، ۱۹۹ واحد در زمینه خدماتی و ۲۰۳ واحد (معادل ۴۷ درصد) نیز در زمینه تولید فعالیت دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بیشترین تعداد تعاونی‌های ثبت شده و فعال استان را با ۱۴۲ واحد در زمینه کشاورزی دانست و افزود: شهرستان قزوین با ۲۷۳ تعاونی بیشترین تعداد تعاونی‌های ثبت شده و فعال را به خود اختصاص داده و کمترین تعداد آوج نیز مربوط به شهرستان است.

انتهای پیام/

 جشنواره ملی تعاونی‌های برتر برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.