رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام گفت : جایگاه تربت جام به لحاظ فرهنگ و هنر در سطح کشور و منطقه چشمگیر است اما متاسفانه در حوزه زیر ساخت ها بسیار ضعیف است وپرچم فرهنگ و هنرباید در همه حوزه ها برافراشته شود .

زیر ساخت های حوزه فرهنگ و هنر تربت جام بسیار ضعیف استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین حیدر بیگی در جمع خبرنگاران افزود : این شهرستان سینما ، نگارخانه ، تماشاخانه وسالن همایش ندارد و ساختمان مجتمع فرهنگی و پژوهشکده موسیقی نیز چندین سال است بااسکلت بندی رها شده و زنگ زده است که باید کفش آهنین بپوشیم تااین اماکن را به نتیجه برسانیم .

وی ادامه داد : باتوجه به جایگاه ویژه شهرستان در بخش فرهنگ و هنر پیشرفت در حوزه فرهنگ و هنرطولی است و عرضی نیست .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام گفت : مشکلات در حوزه فرهنگ و هنر زیاد داریم اما ازترکش ها به سمت ارشاد اسلامی استقبال می کنم وبرای تصاحب میز و صندلی نیامده ام .


حیدر بیگی باتشریح جایگاه و رسالت خبرنگاران تاکید کرد : خبرنگاران تک بعدی حرکت نمی کنند و دوچشم و دو نگاه دارند که باید با بیان واقعیات امید به جامعه بدهند .

وی افزود : خبرنگاران نباید فقط خبر نگهدارباشند ونگاه آنان باید این باشد که در جامعه تحرک ایجاد کند و وهمه ما نیازمند نگاه تیز بین خبرنگاران هستیم .

انتهای پیام //ز.ج
 
 



دیدار خبرنگاران با رئیس جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.