مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از ایجاد بانک اطلاعات ایمنی شهر کرمان خبر داد.

تهیه نقشه ممیزی اطلاعات مکانی ایمنی شهر کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در جهت بهینه سازی امداد رسانی در حوادث و بالا بردن ایمنی شهر و شهروندان نقشه ایمنی موقعیت های سازمانی آتش نشانی و مکانهای پر خطر شهر کرمان با همکاری سازمان آمار و فن آوری اطلاعات شهرداری کرمان تهیه شده است.ِ

وی افزود : در ایجاد این بانک اطلاعاتی موقعیت و اطلاعات ایستگاه های آتش نشانی و محدوده عملیاتی ایستگاه های آتشنشانی معین و تعداد جمعیت شهری در محدوده عملیاتی و مراکز پر خطر در محدوده عملیاتی هر ایستگاه آتش نشانی مشخص شده است.

عسکری گفت : در این نقشه و بانک اطلاعاتی موقعیت جایگاه های پمپ بنزین و سی ان جی شهر کرمان و ارزیابی ایمنی تجهیزات ایمنی شهری این اماکن جهت جلوگیری از حوادث مورد بررسی و استفاده قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمی شهرداری کرمان به تحلیل وضعیت شیرهای برداشت آب خیابانی (هیدرانت ) اشاره کرد و افزود:موقعیت شیرهای هیدرانت سطح شهر کرمان در محدوده مناطق شهری و محدوده ایستگاه های آتش نشانی مورد بررسی قرار گرفته است .

وی همچنین به لزوم مکان یابی شیرهای هیدرانت که لازم است در سطح شهر کرمان در نقاط مورد نیاز نصب شود اشاره کرد و گفت :با بررسی و تعیین این نقاط و نصب شیرهای هیدرانت لازم شهر کرمان در دستور کار سازمان آتش نشانی قرار گرفته است و با نصب شیرهای برداشت آب خیابانی لازم ,تعداد این شیرها به حد استانداردهای شهری خواهد رسید.

علی عسکری همچنین از تعیین نقشه ایمنی بازار تاریخی و اماکن عمومی شهر کرمان در آینده نزدیک توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خبر داد.


انتهای پیام/س

 

ایجاد بانک اطلاعات ایمنی شهر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.