حجت الاسلام اکبری نیا گفت:باشگاه ورزشی مجتمع فرهنگی نور در رشته‌های تکواندو، ژیمناسیک، ووشو، کونگ فو، کیک بوکسینگ، جودو، دفاع شخصی، کاراته و آمادگی جسمانی در سنین مختلف هنرجو جذب می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام حسینعلی اکبری‌نیا،سرپرست مجتمع فرهنگی نور قم،با اشاره به فعالیت‌های ورزشی مجتمع فرهنگی نور گفت: این مجتمع در راستای ترویج فرهنگ ورزش و نشاط دوره‌های متنوع ورزشی را زیر نظر اساتید مجرب کشور برگزار می‌کند.

سرپرست مجتمع فرهنگی نور قم با بیان اینکه باید به رویکرد مقدس، حقیقی و تأثیرگذار و حرکت رو به جلو در ورزش توجه شود افزود:‌ باشگاه ورزشی یکی از فعالیت‌های مجتمع است که در رشته‌های مختلف در بخش خواهران و برادران خدمات و تسهیلات به ورزشکاران این منطقه ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های ورزشی متنوع و جذاب تصریح کرد:‌ این باشگاه در رشته‌های تکواندو، ژیمناسیک، ووشو، کونگ فو، کیک بوکسینگ، جودو، دفاع شخصی، کاراته و آمادگی جسمانی در سنین مختلف هنرجو جذب می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت ورزش در سلامتی فردی و اجتماعی بیان کرد: با توجه به اثرات مثبت ورزش بر سلامت انسان باید به فرهنگ ورزش بیشتر پرداخته شود. ورزش مؤثرترین ابزاری است که امروز می‌تواند در مقابله با هجمه دشمن و کارهای ضد فرهنگی مؤثر باشد.

اکبری‌نیا یادآورشد: این مجتمع توانسته با برنامه‌ریزی مناسب و به کارگیری مربیان مطرح کشور استعدادهای بالقوه آنها را پرورش دهد.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران این مجتمع با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی سالیان اخیر و تلاش مربیان توانستند در میادین مختلف ورزشی از جمله مسابقات ملی و بین‌المللی عناوین برتر را کسب کنند.

انتهای پیام/ح

برگزاری دوره‌های ورزشی متنوع در منطقه نيروگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار