امام جمعه آبدان گفت: دولت تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات اقتصادی داشته باشد.

برای رفع مشکلات اقتصادی دولت تلاش ویژه‌ای داشته باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اظهار داشت: خداوند فرموده روزه بر شما واجب شده است تا به تقوا برسید. ما در این یک ماه خیلی از کار‌های خوبی که قبلا انجام نمی‌دادیم، توانستیم انجام دهیم. نماز اول وقت، تلاوت چند صفحه از قرآن، نخوردن چیز‌های حلال برای رضای خدا، انجام ندادن گناه، باعث رسیدن به تقوا است.

وی اضافه کرد: این برای تمرین است تا بتوانیم این گوهر تقوا بدست آوریم. وقتی انسان یقین داشته باشد که همه گناهانش بخشیده شده، البته خداوند حق الناس را نمی‌بخشد، یکی از مسایلی که باید توجه کنیم همین حق الناس است.

امام جمعه آبدان ادامه داد: امروز روز بسیار مبارکی است، قدر بدانیم و عادت‌های خوب را ادامه دهیم. این عید بسیار سعید را به همه شما تبریک می‌گوییم.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب در دیدار با اساتید فرمودند که دانشگاه باید با مسائل کشور درگیر شود و به دنبال حل آن باشد. یکی اقتصاد است، آنچه عملا در کشور اجرا می‌شود ضعیف یا غلط است. بنده به مسئولین عالی رتبه چند با توصیه کردم که از نظرات اساتید استفاده کنند.

حمیدی‌نژاد تصریح کرد: دستانی در کار است، همان افرادی که فرمود: کسانی دشمنان داخلی هستند، پست‌های مهمی را هم اشغال کرده اند، انگیزه اصلاح اقتصاد ندارند، طبق نقشه دشمن که می‌خواهد با فشار اقتصادی مردم را به خیابان بیاورد تا با فشار بر نظام، تسلیم شوند.

وی گفت: کسانی که در داخل هستند هم این را دنبال می‌کنند. نماینده‌هایی می‌خواهند از رئیس جمهور سوال کنند، اما پس از مدتی امضای خود را تحت فشار پس می‌گیرند. مجلس هم کوتاهی دارد، اگر تیم اقتصادی دولت استیضاح شود، مشکل حل می‌شود، این‌ها به دلیل نماینده‌هایی است که ما به مجلس می‌فرستیم.

امام جمعه آبدان ادامه داد: برخی نمایندگان هم می‌گویند مشکل مدیریت در کشور است. مدیرانی که ضد انقلاب یا راحت طلب هستند، نسبت به نمایندگان حساس باشیم، درست انتخاب کنیم.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که امروز در مجلس دنبال می‌شود fatf است، می‌گویند با اجرایی شدن آن مشکل بانک حل می‌شود، ولی اینگونه نیست، زیرا آمریکا دنبال آن است. وزیر امریکا می‌گوید ما باید ایران را تحت فشار قرار دهیم و این با اجرایی شدن fatf ممکن است.

انتهای پیام/م

دولت تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات اقتصادی داشته باشد

برچسب ها: رمضان ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.