فرماندار گناوه گفت: دولت تدبیر و امید خدمات گسترده‌ای در سراسر کشور ارایه کرده، اما در زمینه اطلاع رسانی آن مظلوم واقع شده که باید شورا‌های اسلامی شهر و روستا و دهیاران این شهرستان در این زمینه به مردم آگاهی بخشی کنند.

شورا‌ها خدمات دولت را اطلاع رسانی کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، سیدعلی پاک نژاد یکشنبه شب در نشست هم اندیشی با روسا و اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستای این شهرستان افزود: دولت با وجود شرایط سخت و مشکلات اقتصادی منشا خدمات فراوانی در کشور بوده که این ادعا بزرگ نمایی و سیاه نمایی نیست و یک واقعیت است.

وی اظهارکرد: شورا‌ها نماد دموکراسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و برخاسته از رای مردم و از مصادیق حقوق شهروندی است و در سیاست‌های کلی نظام و عرصه‌های تصمیم گیری و تصمیم سازی نقش ایفا می‌کنند.

فرماندار گناوه اضافه کرد: شورا‌ها از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد نهایت بهره را ببرند و با آنان نشست برگزار کنند.

پاک نژاد با بیان اینکه دولت تسهیلات خوبی در حوزه اشتغال پایدار و فراگیر به متقاضیان در روستا و شهر ارایه می‌کند اظهارکرد: روستا‌ها باید از این تسهیلات نهایت استفاده را ببرند تا مشکل بیکاری آنان برطرف شود و دراین زمینه درصورت اعلام آمادگی همکاری خواهد شد.

وی از شورای اسلامی شهرستان خواست با همدلی و تعامل بطور مستمر نشست برگزار کند.

فرماندارگناوه افزود: طرح‌هایی در شهرستان افتتاح می‌شوند که تکمیل باشند در غیراین صورت بهره برداری نمی‌شوند.

وی اظهارکرد: بخشداران مرکزی گناوه و بخش ریگ در بین ۲۵ بخشداری استان بوشهر براساس ارزیابی عملکرد به عنوان برتر انتخاب شدند.

وی گفت: باتوجه به اینکه منطقه از منابع آبی برخوردار نیست و کشور با خشکسالی مواجه است شهرداران باید برای تامین آب فضای سبز چاره اندیشی کنند.

بخشدارریگ گفت: شورا‌ها همانگونه که از مسئولان انتظار دارند، باید به آنان نیز کمک و یاری کنند.

مسعود شیرافکن افزود: مهم‌ترین وظیفه شورا‌ها مدیریت کردن انتظارات جامعه هدف است و باید در این زمینه در کنار مسئولان باشند.

وی اظهارکرد: شورا‌های شهر و روستا‌های این بخش با تعامل و همدلی به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

دراین نشست روسا و اعضای شورا‌های اسلامی روستا و بخش به بیان مسایل و مشکلات و دیدگاه‌های مناطق خود پرداختند و درپایان از آنان تقدیر شد.

انتهای پیام/م

شوراها به مردم آگاهی بخشی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.