استاندار بوشهر با اشاره به افزایش نرخ مشارکت اقتصادی استان بوشهر، بیان کرد: سال گذشته نرخ مشارکت اقتصادی استان بوشهر از ۳۷ درصد به ۳۷.۷ درصد رسید.

نرخ مشارکت اقتصادی استان بوشهر به ۳۷.۷ درصد رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، عبدالکریم گراوند چهارشنبه‌شب در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های خوبی در راستای توسعه اقتصاد و رفع مشکلات اقتصادی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: دکتر نوبخت به عنوان معین استان بوشهر در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی نگاه ویژه‌ای به استان دارد و همکاری‌های بسیار خوبی را در راستای رفع مشکلات اقتصادی و تامین اعتبارات مورد نیاز برای پروژه‌های عمرانی داشته است.

استاندار بوشهر با اشاره به افزایش نرخ مشارکت اقتصادی استان بوشهر، بیان کرد: سال گذشته نرخ مشارکت اقتصادی استان بوشهر از ۳۷ درصد به ۳۷.۷ درصد رسید.

وی با اشاره به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر، ادامه داد: نرخ بیکاری در استان بوشهر نسبه به سال قبل کاهش یافته است و همچنان در تلاش برای بهبود این وضعیت هستیم.

گراوند با اشاره به ارتقای شش پله‌ای استان بوشهر در زمینه رشد تولید، افزود: استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف است و می‌توان با استفاده از این ظرفیت‌ها اشتغال را در سطح استان توسعه داد.

وی با بیان اینکه بافت تاریخی بوشهر به اندازه طرح‌های پتروشیمی ظرفیت اشتغال دارد، خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی استان از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/م

بافت تاریخی بوشهر به اندازه طرح‌های پتروشیمی ظرفیت اشتغال دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.