اینستاگرام پس از ماه‌ها تست، قابلیت اطلاع دادن از گرفتن اسکرین شات را به صاحب اکانت حذف کرد.

اینستاگرام قابلیت اطلاع دادن گرفتن اسکرین شات به صاحب اکانت را حذف کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام چند ماه پس از تست، رسما اعلام کرد دیگر قصد ندارد گرفتن اسکرین شات از استوری‌های کاربران را به صاحبان اکانت خبر بدهد.

همه ما به دنبال راه‌هایی هستیم که بتوانیم با امنیت کامل هر لحظه‌ای که برای خودمان و دیگران اهمیت دارد به اشتراک بگذاریم. قابلیت استوری اینستاگرام این اجازه را به ما می‌دهد اما بسیاری از کاربران از این عکس‌ها یا ویدیوها که در استوری به اشتراک گذاشته می‌شود، سوء استفاده می‌کنند و از این استوری‌ها اسکرین شات می‌گیرند. قابلیت جدیدی که اینستاگرام به اپلیکیشن خودش در فوریه اضافه کرده بود، این اجازه را به صاحب اکانت می‌داد تا بداند چه کسانی از استوری او اسکرین شات گرفته‌اند.

در گزارشی که در BuzzFeed منتشر شد، آمده این قابلیت که فقط در چند کشور فعال بود، از اپلیکیشن اینستاگرام با تصمیم قطعی مسئولان آن رسما حذف شد و کاربران به راحتی می‌توانند اسکرین شات‌های خود را از حساب‌های کاربری دیگران بگیرند. مسئولان سازنده این اپلیکیشن هیچگونه دلیلی برای این اقدام خود ارائه ندادند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.