نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و سرپرست استانداری کرمان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر پیام مشترکی صادر کردند.

پیام تبریک امام جمعه وسرپرست استانداری کرمان برای عید فطربه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن االرحیم. الحمد لله رب العالمین
خداوند تبارک و تعالی را به مقام کبریایی و عظمتش می‌ستاییم و جَبهه‌ی شکر و سپاس بر آستان جود و کرمش می‌ساییم که توفیق یک ماه روزه داری عطا نمود و ما را بر سفره‌ی اِنعام و اِکرام و ضیافتش میهمان فرمود. خداوندا! عیدی بندگان مخلصت را در سلامت نفس و حسن عاقبت و خیر دنیا و آخرت مقرر فرما و به ایشان از گنجینه‌ی بخشش و دریای بخشایشت بهترین‌ها را ارزانی دار، چرا که فرمان تو را گردن نهادند و شرایط بندگی را در عمل به واجبات و پرهیز از محرمات به شایستگی به جا آوردند؛ و شما مردم متدین و خداجوی استان کرمان!

مردمی که بار‌ها در طول تاریخ نشان داده اید که جز خدا نمی‌اندیشید و جز به او رو نمی‌کنید و جز از او چیزی نمی‌خواهید، مبارکتان باد عید سعید فطر، عید پیروزی در آزمون بزرگ الهی و عید دریافت پاداش عفو و رحمت خداوندی. مبارکتان باد که یک ماه با زبان روزه، فرهنگ دینی را گسترش دادید، به بینوایان رسیدگی نمودید، بر شیطان نفس چیره شدید و به فرزندانتان راه سعادت دنیا و آخرت را آموختید.

مبارکتان باد که علاوه بر اجرای مناسک عبادی و معنوی و احیای شب‌های قدر، از مسائل روز نیز غافل نبودید و به امر امام عظیم الشان راحل (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی، در روز قدس به خیابان‌ها آمدید و برگ زرین دیگری را بر کتاب عزت و سربلندی ایران اسلامی افزودید. امیدواریم خداوند کریم به برکت این عید سعید فطر، شما و همه‌ی مسلمانان عالم را غریق نعمت‌های بی پایانش قرار دهد و در نگاهداری از ذخایر گرانقدر ماه مبارک رمضان همگان را یاری فرماید. ان شاءالله تعالی

حسن علیدادی سلیمانی
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان                                                  محمدجواد فدائی سرپرست استانداری کرمان

انتهای پیام/ح

پیام تبریک فرارسیدن عید فطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار