اماکن تاریخی کرمان در روز عیدفطر با تاخیر فعال می شوند

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: اماکن تاریخی و موزه‌ای تحت پوشش این اداره کل در روز عید سعید فطر از ساعت ۱۰ صبح بازگشایی خواهد شد.

اماکن تاریخی کرمان در روز عیدفطر با تاخیر فعال می شوندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانغلامرضا فرخی گفت: به دلیل شرکت عموم مردم در مراسم نماز عید فطر، تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی، فرهنگی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان در این روز از ساعت ۱۰ صبح پذیرای گردشگران و علاقه‌مندان هستند.

وی به ساعت بازدید موزه‌ها در روز عید سعید فطر اشاره و تصریح کرد: تمامی موزه‌های استان کرمان از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳، ۱۴:۳۰ تا ۱۹ شب میزبان علاقمندان هستند.

فرخی با بیان اینکه در حال حاضر استان کرمان دارای بیش از ۲۰ موزه است، اظهار کرد: تعدادی از این موزه‌ها به صورت خصوصی و مشارکتی نیز فعالیت می‌کنند.

وی افزود: موزه ساعت و موزه فسیل از موزه‌های خصوصی و موزه دفاع مقدس، ارتش، شهید باهنر، موزه بانو حیاتی و آگیرا از موزه‌های مشارکتی استان کرمان هستند.

فرخی با بیان اینکه باغ شاهزاده ماهان و باغ موزه هرندی کرمان جزو باغ موزه‌های استان محسوب می‌شوند، اظهارکرد: هرساله تعداد کثیری از گردشگران و مسافران از موزه‌ها و اماکن تاریخی سراسر استان کرمان بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اماکن تاریخی کرمان در عیدفطر دیرتر فعال می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار