افزایش قیمت سکه در روزهای اخیر به ضرر مدال آوران کشتی گیر تمام شد.

دود نوسان قیمت سکه در چشمان گوش شکسته هابه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که وزارت ورزش و جوانان مبلغ 6 میلیارد تومان حواله سکه جوایز مربوط به مراسم تجلیل ریاست جمهوری از قهرمانان سال های 95 و 96 را به حساب فدراسیون کشتی ریخته است اما فدراسیون نتوانسته سکه کشتی گیران را به آنها اهدا کند.

بنا براین گزارش وزارت ورزش و جوانان مبلغ سکه قهرمانان را یک میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان در نظر گرفته و این در حالی است که با افزایش قیمت سکه و نوسانات بازار بانک مرکزی برای تحویل سکه های مورد نظر از فدراسیون کشتی علاوه بر آن 6 میلیارد؛مبلغ یک و نیم میلیارد دیگر را طلب کرده است.

بیشتر بخوانید : 

وزارت ورزش نیز علی رغم آنکه از طریق مسئولان فدراسیون کشتی در جریان این موضوع قرار گرفته اما تاکنون هیچ اقدامی را انجام نداده و این در حالی است که مبلغ مابه‌التفاوت برای چند فدراسیون دیگر واریز شده است.

حال باید منتظر ماند و دید که در آستانه بازی های آسیایی آیا مسئولان ورزش کشور راه کار مناسبی را برای مدال آوران کشتی گیر در نظر خواهند گرفت یا دود نوسان قیمت ارز و سکه بازار فقط در چشمان گوش شکسته ها خواهد رفت.

انتهای پیام/

پرداخت جوایز قهرمانان کشتی گیر در هاله ای از ابهام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار