شبکه استانی خاوران برنامه های ویژه ای برای عید فطر تدارک دیده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ آینه دار، مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی گفت : ویژه برنامه « صبح تدارک شبکه خاوران برای عید سعید فطرخاوران» ویژه عید فطر در دو قسمت 90 دقیقه ای روزهای جمعه و شنبه 25 و 26 خرداد از شبکه خاوران به روی آنتن می رود.

آینه دار افزود: رویکرد برنامه اثرگذاری بر رفتار اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه است.

وی گفت: ویژه برنامه «عید مهربانی» نیز از سیمای خاوران با رویکرد ماه رمضان ، ماه مهربانی ،ایثار، گره گشایی از کاردیگران و کمک به نیازمندان به مدت 60 دقیقه در دو قسمت شبهای جمعه و شنبه 25 و 26 خرداد از سیمای خاوران پخش می شود.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی افزود: ویژه برنامه سفره قندی با موضوع « شاد زیستن» 26 خرداد با حضور « دکتر بهنام فر» (کارشناس آداب و رسوم و سنن اعیاد اسلامی) و «خانم پوریانژاد» (کارشناس شیرینی پزی) از شبکه خاوران پخش می شود .

وی گفت: ویژه برنامه عصرگاهی با عنوان « عید آسمانی» از رادیو خراسان جنوبی به مدت 120 دقیقه به طور زنده عصر روز عید فطر و عصر روز پس از آن به صورت اجرای مشترک بین استان خراسان جنوبی و سیستان وبلوچستان از ساعت 17:30 تا 19:30به روی آنتن می رود.

آینه دار افزود: ویژه برنامه « عید آسمانی» به موضوعاتی مانند سنت حسنه صله ارحام، تکریم سالمندان، افزایش میل به مودت، حق الناس و تمرین عفو و بخشودگی، پایان قهر و آشتی، از سرگیری روابط دوستانه، بخشش در گذشتگان می پردازد.

وی گفت: برنامه « عطر اجابت» نیز با اجرای مشترک صبح روز های 25 و 26 خرداد از ساعت 10 تا 12 به مدت 120 دقیقه زنده پخش می شود.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: صدا و سیما ، عید فطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار