به مناسبت عید سعید فطر، ویژه برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، از تولید و پخش ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی همزمان با تعطیلات عید سعید فطر امسال در این مرکز خبر داد.

وی گفت: ویژه برنامه زنده «شب‌های بام ایران» از شبکه استانی سیمای جهان بین همزمان با تعطیلات عید سعید فطر به مدت دو شب از ساعت ۲۱ به مدت۹۰ دقیقه و با بخش‌های متنوع گروه نمایش، اجرای سرود و ترانه‌های شاد، لحظاتی مفرح و سرگرم کننده را برای بینندگان فراهم می‌کند.

عظیمی افزود: در این ایام رادیو جهان بین هم با ویژه برنامه «عیدانه» طی دو روز از ساعت ۱۰ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه، با گفتار موضوعی، مصاحبه و گفتگو، ارتباط با سایر مراکز استانی، قطعات ریتمیک طنز و ترانه‌های محلی، لحظات شادی را برای شنوندگان رقم می‌زند.

وی، تهیه و پخش گزارش‌های خبری متناسب با حال و هوای عید سعید فطر، پوشش نماز عید فطر در شهرکرد با استقرار دو گروه خبری در شهرکرد و انعکاس رسانه‌ای نماز عید در سراسر استان را از اقدامات معاونت خبر مرکز در این مناسبت مذهبی بیان کرد.

عظیمی اضافه کرد: حوزه فضای مجازی این مرکز نیز با تولید پوستر، اینفوگرافی و پادکست و تأمین نماهنگ و وله، تأمین محتوای متناسب با عید فطر در صفحه ویژه وب و بارگذاری در کانال داخلی پیام رسان سروش و اپلیکیشن جهان بین همراه، فضای معنوی و شادی را برای هم استانی‌ها ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/خ

همراه با صداوسیمای جهان بین در تعطیلات عید فطر

برچسب ها: صدا و سیما ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار