صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری همزمان با ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی را تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی را برای روزه داران تولید و پخش می‌کند. 

مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه تلویزیونی «شمیم بهشت» در شبکه استانی جهان بین از ساعت ۱۸ تا ۱۹ هر روز به پخش مستقیم برنامه جزءخوانی قرآن کریم از مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد می‌پردازد.

وی افزود: برنامه «در آستان آسمان» ویژه سحر‌های ماه مبارک رمضان از تولیدات سیمای جهان بین هم در بخش‌های ادعیه سحر، قرآن، مباحث کارشناسی احکام، موضوعات اخلاقی، نکات روزه داری، اذان، تعقیبات نماز و دعای روز، به مدت ۶۰ دقیقه همراه روزه داران هاست.

عظیمی اضافه کرد: برنامه تلویزیونی «ماه عاشقی» ویژه افطار‌ به مدت ۶۰ دقیقه به معرفی آداب و رسوم مردم استان در این ماه مبارک و استقبال از لحظات معنوی اذان مغرب و افطار می‌پردازد.

وی در مورد برنامه‌های در رادیو جهان بین در ماه رمضان گفت: ویژه برنامه سحرگاهی «گلبونگ» به مدت ۹۰ دقیقه با روزه داران سحرخیز همراه می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنامه «سفره آسمانی» نیز به مدت ۹۰ دقیقه از رادیو جهان بین به استقبال لحظات افطار می‌رود.

عظیمی اضافه کرد: تولید ۱۸ گزارش خبری تلویزیونی و رادیویی با موضوع آمادگی مردم برای ماه رمضان و غبار روبی مساجد و پوشش کلیه برنامه های مرتبط با ماه میهمانی خدا از بخش های مختلف خبری را از برنامه‌های پیش بینی شده در حوزه معاونت خبر مرکز برای ماه نزول قرآن بیان کرد.

وی گفت: در حوزه فضای مجازی نیز برای تولید، تأمین و انتشار آثار و پیام‌های با محتوا و اثر بخش متناسب با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، در قالب پوستر و اینفوگرافی، ادعیه و مناسبت‌ها، فیلم کوتاه، موشن گرافیک، وله و پادکست، آیتم‌های کوتاه رادیویی و تلویزیونی و مسابقه و فراخوان در فضای مجازی، ایجاد و بارگذاری صفحه ویژه در وب سایت مرکز، استفاده از ظرفیت اپلیکیشن جهان بین همراه و بهره گیری از ظرفیت پیام رسان سروش اقدام می‌شود.

پنج شنبه آینده ۲۷ اردیبشت ۱۳۹۷، اولین روز از ماه مبارک رمضان سال ۱۴۳۹ هجری قمری می‌باشد.

انتهای پیام/خ

صدا و سیما همراه لحظات معنوی روزه داران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار