صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری همزمان با ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی را تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی را با هدف ایجاد لحظات ناب و عرفانی برای روزه داران تولید و پخش می‌کند.

مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در این باره گفت: برنامه‌های تلویزیونی «در آستان آسمان» و «ماه عاشقی» از برنامه‌های شبکه استانی سیمای جهان بین در ماه رمضان است.

وی افزود: «در آستان آسمان» ویژه برنامه زنده سحرهای ماه مبارک رمضان است که هر روز به مدت یک ساعت روی آنتن می‌رود.

عظیمی اضافه کرد: این برنامه در کنار نیایش‌های صحیفه سجادیه، دعا و مناجات سحر، اذان و پخش نماز جماعت صبح، به تبیین فلسفه روزه داری و فیوضات ماه رمضان و پاسخ به سؤالات روزه داران با حضور کارشناس مذهبی و با استفاده از روایات معتبر اسلامی می‌پردازد.

وی گفت: «ماه عاشقی» نیز ویژه برنامه افطار ماه مبارک رمضان با حضور کارشناسان مذهبی، برپایی سفره افطار در دکور برنامه، پرداختن به روزه اولی ها، گزارش مردمی و صحبت در مورد رژیم‌های غذایی مناسب و سالم با دعوت از کارشناسان تغذیه در سیمای جهان بین است که زحمات مشاغل فعال و شیفت در لحظه افطار را نیز به تصویر می‌کشد.

عظیمی ادامه داد: این برنامه ساعت ۱۹ هر روز ماه مبارک رمضان تا اذان مغرب و لحظه افطار پخش می‌شود.

وی یادآور شد: پخش زنده مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد نیز از ساعت ۱۸ تا ۱۹ هر روز ماه نزول قرآن از شبکه جهان بین صورت می‌گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: شبکه استانی صدا نیز با برنامه رادیویی «گلبونگ» ویژه سحرهای ماه رمضان و با بخش‌های متنوع از جمله شرح دعای مکارم الاخلاق، سحر خوانی، ادعیه و تواشیح سحرگاهی، گزارش مردمی و گفتار موضوعی به مدت ۹۰ دقیقه و به صورت زنده میهمان مخاطبان است.

عظیمی اضافه کرد: «سفره آسمانی» نیز عنوان برنامه زنده افطار در شبکه استانی صداست که از ساعت ۱۹ هر روز به مدت ۹۰ دقیقه و تا لحظه افطار با بخش‌های معرفی کتاب، حکایت، مبحث کارشناسی، گزارش مردمی، نمایش، موسیقی و شرح آداب و رسوم مردم چهارمحال و بختیاری در ماه ضیافت الهی تولید و پخش می‌شود.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.