صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری همزمان با لیالی قدر، ویژه برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی را تولید و پخش می‌کند.

ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در لیالی قدربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری از تولید و پخش ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی همزمان با شب‌های قدر، سالروز شهادت حضرت امام علی (ع) و ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در این مرکز خبر داد.

وی گفت: شبکه استانی سیمای جهان بین با ارتباط زنده از مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد و پخش کامل مراسم احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امام علی (ع) از ساعت ۲۳ شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان میهمان احیاکنندگان شب قدر است.

وی افزود: همچنین برنامه عقیق، ویژه این ایام در بخش‌های مرثیه خوانی، گزارش، نماهنگ و شعرخوانی از امروز یکشنبه ۱۳ تا ۱۶ خرداد  از ساعت ۲۱ به مدت ۴۵ دقیقه پخش می‌شود.

عظیمی اضافه کرد: شبکه استانی صدا نیز از ساعت ۲۲:۳۰ به پخش زنده و پوشش مراسم احیای شب‌های قدر از مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد می‌پردازد.

وی ادامه داد: در سوگ آفتاب هم عنوان ویژه برنامه رادیو جهان بین به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) است که از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ فردا دوشنبه ۱۴ خرداد پخش می‌شود.

عظیمی افزود: تولید و پخش بیش از ۱۶۶ دقیقه گزارش رادیویی و تلویزیونی و مستند خبری از شبکه‌های محلی و سراسری و گزارشات و اخبار مکتوب از طریق خبرگزاری صدا و سیما و همچنین باشگاه خبرنگاران جوان نیز از فعالیتهای این مرکز در مناسبت‌های لیالی قدر و  ۱۴ و ۱۵ خرداد است.

وی، تولید پوستر و عکس نوشت موضوعی، نماهنگ، موشن گرافیک و اینفوگرافی احادیث و روایات، نکات قرآنی، ادعیه روز‌های ماه مبارک رمضان، احکام و معرفی مساجد را هم از برنامه‌های حوزه فضای مجازی مرکز در این ایام بیان کرد.

انتهای پیام/خ

تولید و پخش ویژه برنامه‌های شب‌های قدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار