باشگاه پرسپولیس برای آمادگی در لیگ هجدهم در زادگاه برانکو سرمربی تیم خود اردو بر پا می کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت همانند سایر تیم ها برای آماده سازی قبل از آغاز لیگ هجدهم اردویی در خارج از کشور برگزار می کنند که این اردو قرار است در یکی از کمپ های کرواسی برگزار شود. 

برانکو سرمربی پرسپولیس در کرواسی حضور دارد و از کمپ های این کشور بازدید کرده است و گزینه نهایی را بعد از بازگشت به تهران به گرشاسبی  اعلام می کند تا بعد از تایید هیئت مدیره در این کشور اردوی پرسپولیس برگزار شود. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای  باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: چند کشور از جمله اوکراین، لیتوانی، ترکیه و کرواسی گزینه های برپایی اردوی تابستانی ما بودند که در نهایت قرار شد در کرواسی زادگاه برانکو این اردو برگزار شود. 

او ادامه داد: طبق برنامه قرار است تمرینات تیم با حضور برانکو از روز شنبه هفته آینده  آغاز شود و بعد از چند روز تمرین روز 8 تیر ماه راهی کرواسی می شویم تا در این کشور اردوی 12 روزه برگزار کنیم. 

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال تا زمان تشکیل اردو نفرات خود را برای فصل بعد تکمیل می کنیم تا با ترکیب کامل به کشور کرواسی اعزام شویم. 

بیشتر بخوانیم: 

مخالفت کاشانی با برگزاری اردوی خارجی پرسپولیس

انتهای پیام/ 

محل اردوی پرسپولیس مشخص شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار