رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس محتویات جلسه امروز را تشریح کرد.

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در جلسه امروز هیئت مدیره درباره مسائل کلی باشگاه از جمله تمدید قرارداد بازیکنان، مسائل مالی، برنامه های اردوی تیم و تجهیز ورزشگاه کاظمی بحث و بررسی شد و از زحمات گرشاسبی مدیریت تیم برای حل مشکلات باشگاه تشکر و قدرانی کردیم.

او ادامه داد: گرشاسبی مدیریت باشگاه گزارشی از مسائل مالی باشگاه و پرونده های حقوقی در جلسه هیئت مدیره مطرح کرد و مشکلات مالی باشگاه با حمایت وزارت ورزش و جوانان و هواداران خاص برطرف می شود.

کاشانی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس به علت پرونده های شکایت قادر به ثبت قراردادهای خود نیست، گفت:به هر حال مدیریت باشگاه همه تلاش خود را می کند تا رضایت شاکیان را جلب کند تا برای ثبت قراردادها به مشکل برنخوریم.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره تجمع هواداران پرسپولیس در وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم اما هواداران سرمایه های اصلی باشگاه هستند وطرفداران خاص ما به باشگاه کمک مالی می کنند تا تیم محبوبشان دچار مشکل نشود.

او در پایان خاطر نشان کرد: گرشاسبی پیگیر نقل و انتقالات باشگاه است و تاکنون چند بازیکن هم به خدمت گرفتیم و بعد از پایان محرومیت می توانیم از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/  

برگزاری جلسه هیئت مدیره پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار