مدیرعامل ارژن از حضور پرقدرت نماینده فارس در فصل آینده مسابقات دسته برتر فوتسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعید کریمی مدیرعامل باشگاه ارژن شیراز درباره وضعیت تیم فوتسال این باشگاه در فاصله کم‌تر از یک ماه تا شروع لیگ برتر گفت: درحال حل مشکلات هستیم تا بتوانیم با کمک مسئولان، اسپانسر‌ها و خیرین امسال حضور خوبی در مسابقات داشته باشیم.

وی در ادامه از شروع تمرینات تیم خبر داد و بیان کرد: تمرین‌ها زیرنظر حمید کمالی سرمربی تیم شروع شده و به دنبال جذب بازیکنان جدید هستیم و ممکن است چند بازیکن بگیریم، در عین حال بازیکنان امید و با تجربه خوبی هم داریم که در سطح لیگ برتر هستند و از آن‌ها نیز در کوران رقابت‌ها استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه ارژن شیراز درباره هدف گذاری این تیم در فصل جدید هم افزود: هدف اول ما قرار گرفتن در بین ۸ تیم صعود کننده به مرحله پلی آف است و بعد از آن باید ببینیم شرایط به چه شکل پیش می‌رود.

کریمی از خیرین و اسپانسر‌ها برای حمایت از تیم ارژن تشکر کرد و ادامه داد: اگر برای فصل جدید کمک خیران و حمایت‌های حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و غلامعلی هنرپیشه رئیس هیات فوتبال استان فارس نبود، قطعا نمی‌توانستیم در لیگ شرکت کنیم.

انتهای پیام/ن

صحبت های مدیرعامل ارژن درباره وضعیت تیم فوتسال این باشگاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار