تیم گیتی پسند اصفهان برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر فوتسال، اردوی خود را در شیراز برپا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر فوتسال در فصل جدید پس از معرفی رضا لک به عنوان سرمربی خود و دریافت لیست بازیکنان مورد نظر این سرمربی، از ۱۹ خرداد برای برگزاری اردویی پنج روزه راهی شیراز شدند.

رضا لک در مورد شرایط تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: اردوی خود را به میزبانی شیراز برگزار کردیم و خدا را شکر در دو هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و این هفته کار‌های بدنسازی تیم را انجام می‌دهیم.

سرمربی گیتی پسند خاطرنشان کرد: بازیکنان در این دو هفته به خوبی تمرین کردند و امیدوارم این روند را تا شروع لیگ برتر ادامه دهند و سعی کردیم امسال استخوان‌بندی اصلی تیم را حفظ کنیم و اگر بازیکن جوان بااستعداد یا لیگ یکی ببینیم، حتماً جذب می‌کنیم.

گیتی پسند اصفهان در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی مانند مهران عالیقدر، افشین کاظمی، مهدی جاوید، مهدی کریمی، مسلم اولاد قباد، محمد طاهری و محمد شجری را به خدمت گرفت و قرارداد محمد کشاورز، سعید افشار، محمد زارعی و محمدحسین درخشانی را هم تمدید کرد.

همچنین علی اصغر حسن زاده و ابوالقاسم عروجی با اتمام قرارداد خود از گیتی پسند جدا شدند و مهدی جاوید به صورت قرضی به تیم بانک بیروت لبنان پیوست تا این تیم را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی می‌کند.

تیم گیتی پسند اصفهان در فصل گذشته با ۵۱ امتیاز پس از تیم‌های مس سرنگون و تاسیسات دریایی تهران، در مکان سوم قرار گرفت.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور از ۱۵تیرماه آغاز می‌شود و گیتی پسند اصفهان در نخستین دیدار خود میزبان مقاومت البرز است.

انتتهای پیام/ن

برپایی اردوی تیم گیتی پسند اصفهان در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار