همایش اقتصاد و هنر با محوریت تئاتر و با حضور "مهدی محسنی‌نیا" جامعه‌شناس و فعال اقتصاد هنر در فرهنگسرای هنر شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی محسنی‌نیا در باره سرفصل‌های این همایش اظهار کرد: این همایش با تعبیر واژه‌های اقتصاد و هنر آغاز می‌شود و در پی آن با گذری کوتاه بر تاریخ هنر، به دوران تعریف اقتصاد در هنر پرداخته می‌شود.

وی ادامه داد: پس از این به بررسی این علم بین‌رشته‌ای(اقتصادهنر) پرداخته می‌شود و با ارائه مثال‌هایی از هنرهای هفتگانه، تئاتر و فضای کنونی اقتصاد آن در اصفهان مطرح می‌شود.

این جامعه‌شناس و فعال اقتصاد هنر با ابراز امیدواری از تداوم این جلسات، گفت: امیدواریم این جلسات بیشتر به سمت انتقال تجربه میان هنرمندان پیش برود تا اینکه بخواهد فقط سخنرانی یک نفر و ارائه نظری را در پی داشته باشد و به عقیده من به‌جای تبادل اطلاعات باید بیشتر به موضوع انتقال تجربه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه این همایش با محوریت تئاتر به دعوت مدیر فرهنگسرای هنر برگزار خواهد شد، خاطر نشان کردک  علاقه مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند ساعت ۱۸  سه‌شنبه ۲۲ خردادماه به فرهنگسرای هنر شاهین‌شهر، واقع در خانه کارگر، جنب مسجد امام حسن مجتبی(ع) مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.