مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: با هماهنگی صورت گرفته با پلیس راهور نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی از روز گذشته 21 خردادماه اعمال شده است و تاکسی های اینترنتی فاقد آرم آبی رنگ اعمال قانون خواهند شد.

آرم آبی رنگ روی شیشه ماشین ، نشانه مجوزدار بودن تاکسی‌‌های اینترنتیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مهدی علوی مقدم افزود: براساس وظایف قانونی نظارت بر نحوه ارائه سرویس‌های حمل و نقل شهری در محدوده اختیارات این سازمان است و از آنجا که افزایش ایمنی و امنیت شهروندان مورد توجه ویژه قرار دارد، بررسی وضعیت سرویس‌دهی تاکسی‌های اینترنتی در اولویت قرار گرفته است .

وی گفت: این سرویس‌ها می‌تواند به موجب تسهیلاتی که ایجاد می‌کند، مورد استقبال بسیاری از شهروندان باشد،اما از طرفی اگر نظارت نباشد، ممکن است مسائل و مشکلاتی را ایجاد نماید.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد افزود : به همین دلیل شهرداری مشهد براساس ضوابط قانونی به موضوع ورود کرده و فراخوان ساماندهی این شرکت‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

علوی‌مقدم گفت: از یک ماه و نیم پیش مهلتی به منظور ساماندهی این شرکت‌ها در جراید عمومی منتشر شده و به آن ها اعلام شد تا نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.

وی افزود: مهلت تعیین شده به پایان رسیده و با هماهنگی صورت گرفته با پلیس راهور نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی از روز گذشته 21 خردادماه اعمال شده است و ساماندهی این تاکسی‌ها وارد فاز عملیاتی گردید.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت : با همکاری این شرکتها ، کار باید ضابطه‌مند شود و مردم با خاطری آسوده از تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنند که سلامت آن‌ها تایید شده است .

علوی‌مقدم افزود : هر تاکسی مجوزداری آرم و مشخصات دارد و برای تمامی خودروهای این حوزه کارت هوشمند صادر می شود .

وی گفت: اگر سرویس گیرندگان درخواست مشاهده کارت کنند این کارت از سوی راننده باید ارائه شود. همچنین آرم آبی رنگی در جلوی شیشه ماشین نصب می‌شود و مشخص می‌کند کدام شرکت در حال ارائه سرویس است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: به دلیل تنوع شرکت‌ها در حال حاضر این آرم در داخل خودرو نصب می‌شود و در صورت تایید نهایی آرم یک شکل و متحد بر روی شیشه نصب خواهد شد.

علوی‌مقدم گفت: از امروز با همکاری پلیس راهور اعمال قانون آغاز شده است. به همین منظور از تمامی شرکت‌های تاکسی اینترنتی خواهانیم مجوزهای لازم را اخذ کنند.

انتهای پیام// م.ن
 


تاکسی های اینترنتی مجاز دارای کارت هوشمند هستند

برچسب ها: شهرداری ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.