طرح ویژه نظارتی نوروز 96 تعزیرات حکومتی در خراسان رضوی آغاز شد

آغاز طرح ویژه نظارتی نوروز 96 تعزیرات حکومتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی با بیان این خبر گفت : بر اساس دستورالعمل ستاد مرکزی طرح ویژه نظارتی نوروز سازمان تعزیرات حکومتی کشور، این طرح همزمان با سراسر کشور در استان خراسان رضوی نیز به مرحله اجرا در آمده است.

او افزود: این طرح همچون سنوات گذشته در دو مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن از 28 بهمن لغایت 30 اسفند 95 در روزهای اداری از ساعت 16 الی 20 و در ایام تعطیل هفته از ساعت 8:30 الی 13 خواهد بود.

حمیدرضا کریم اظهار داشت : مرحله دوم این طرح نیز از 1  لغایت 13 فروردین 96 در نظر گرفته شده است.
او مهمترین اهداف سازمان تعزیرات حکومتی در این طرح را همکاری تنگاتنگ با عوامل طرح نظارتی ویزه نوروز ، تمرکز توان عملیاتی اداره کل در حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ایام پایانی سال و ایام تعطیل نوروزی و حضور موثر در امر مبارزه با تخلفات ، به خصوص گرانفروشی جهت برخورد قانون با عوامل اخلال در نظم بازار را عنوان کرد .

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت : در این طرح شرکت های مسافرتی اعم از هوائی، زمینی، دریایی و حمل و نقل درون شهری و برون شهری ، مراکز اسکان و پذیرایی ، اقامتگاه ها، اماکن زیارتی، زائرسراها، هتل ها ،اماکن تفریحی ، تاریخی و فرهنگی ، مراکز تهیه و توزیع موادغذائی شامل: رستوران ها، سالن های غذا خوری شهری و جاده ای شهری و جاده ای،اغذیه فروشی ها،قنادیها،مراکز توزیعی،سردخانه ها،فروشگاههای زنجیره ای نمایشگاههای بهاره، میدان های بار و تره بار ، جایگاههای سوخت ، مرکز بهداشتی و درمانی،درمانگاهها،آمبولانسهای خصوصی،امور بهداشتی ، آرایشگاههای زنانه و مردانه مورد بررسی و بازدید قرار خواهند گرفت.
حمیدرضا کریم همچنین گفت:شعب کشیک نوروزی در شهرستان های: نیشابور،سبزوار،تربت حیدریه،طرقبه و شاندیز،تربت جام و دو شعبه هم در محل اداره کل و نیز شعب سیار نیز در محل ستاد خدمات سفر،  و پایانه های استان مستقر خواهند بود.

او در پایان از هم استانی های گرامی خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن: 37243155 و 37243151 و یا شماره سامانه پیامکی 30009651 اعلام نمایند.
انتهای پیام// م ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.