مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز گفت: با ارتقاء مرم افزار‌های مربوط در توزیع نیروی برق شیراز ۱۰ خدمات از این شرکت در فضای وب قابل دسترسی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  جلال زراعت پیشه مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز گفت: مشترکان می‌توانند با استفاده از اینترنت و بدون مراجعه حضوری از طریق پرتال شرکت توزیع نیروی برق شیراز به نشانی www.shirazedc.co.ir در قسمت خدمات غیر حضوری مشترکان خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

غلامرضا ذنوبی مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکان شرکت توزیع برق شیراز بیان کرد: بخشی از خدمات قابل واگذاری توزیع برق شیراز که در سال‌های گذشته برون‌سپاری شده بود، اکنون با ارتقاء نرم‌افزار‌های مربوط با ۱۰ خدمت برتر توسعه داده شده در فضای وب قابل دسترسی استف گفت: خدمات غیر حضوری این شرکت و ایجاد دسترسی به این خدمات در اینترنت با هدف ارتقاء سطح رضایت مندی مشترکان و بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های مرتبط گسترش یافته است.

وی تصریح کرد: هدف از برون سپاری فعالیت‌های توزیع برق شیراز را افزایش میزان رضایت مشترکان ومتقاضیان برق و دسترسی به خدمات و رفع نیاز به مراجعه حضوری مشترکان به امور‌های اجرایی است که در حال حاضر مشترکان و متقاضیان برق می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز بخش مهمی از خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکان شرکت توزیع برق شیراز ادامه داد: خدمات قابل ارائه در اینترنت شامل مشاهده سوابق قبوض، پرداخت آنلاین بدهی، صدور قبوض المنثی، مشاهده سوابق پرداختی، پرمصرف، در خواست تست کنتور، درخواست اعمال کد خاص، در خواست تغییر نام اشتراک و درخواست اعمال کد برای اشتراک و تقاضای برق آزاد کوتاه مدت است.

وی با بیان اینکه مشاهده و دریافت اطلاعات سوابق مصرف از موارد مورد استفاده در استعلام دارایی بوده، و کد موارد ویژه خانواده شهداء، جانبازان و مبتلایان به بیماری‌های خاص است، افزود: موسسه‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با دریافت نام کاربری و کلمه عبور از طریق پرتال، قبوض، سوابق پرداختی و مصرفی مربوط به اشتراک‌ها زیر مجموعه مشاهده خدمات مربوط را دریافت کنند.
ذنوبی اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق شیراز، فعالیت‌های عملی خود را در زمینه تحویل و توزیع برق مورد نیاز مصرف کنندگان و توسعه، ساخت، اصلاح، بازسازی، سرویس، نگهداری و بهره برداری از شبکه توزیع را انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: حوزه عملیاتی این شرکت به مساحت ۲۰ هزار و ۱۴۸ کیلومتر شامل امور هفت گانه برق شیراز، مدیریت برق مرودشت شامل برق مرودشت، و اداره‌های برق سیدان، درودزن و کامفیروز، مدیریت برق ارسنجان، مدیریت برق سپیدان و اداره برق بیضا، مدیریت برق پارساگاد، مدیریت برق سروستان، مدیریت برق صدرا، مدیریت برق نواحی شیراز، ادراه‌های برق خرامه، داریون، زرقان، کوار، ارزن و دارنگون است.
انتهای پیام/ت

دسترسی به خدمات توزیع برق شیراز در فضای وب

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار