ششمین همایش ایمنی توزیع نیروی برق در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جلال زراعت پیشه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز در ششمین همایش ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت توزیع نیروی برق شیرازگفت: این همایش با هدف بررسی شاخص‌های ایمنی و عملکرد مدیریت‌های مختلف، ارتقاء دانش و آگاهی نیرو‌های اجرایی و قدردانی از افراد برگزیده حوزه ایمنی برگزار شده است.

وی بیان کرد: ایجاد سایت تخصصی شبکه هوایی، تست و نصب لوازم اندزه گیری و کابل خود نگهدار با مشارکت سازمان فنی و حرفه‌ای استان فارس در مرکز شیراز و مرکز ارسنجان، صدور بیش از ۱۰۰۰ کارت صلاحیت ویژه کارگران پیمانکار از فعالیت‌های شاخص توزیع نیروی برق شیراز در حوزه نیرو‌های پیمانکاری است.

زراعت پیشه با بیان اینکه در یکسال گذشته تعامل خوبی با سازمان فنی و حرفه‌ای انجام شده است، افزود: پارسال میزان آموزش پرسنل پیمانکار در سازمان فنی و حرفه‌ای با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان به بیش از ۷۸ هزار نفر ساعت رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز تصریح کرد: کسب مقام برتر در مسابقات مهارت شغلی جنوب و جنوب غرب کشور و تربیت نیروی ماهر و متخصص جهت جذب در بازار کار با هزینه شرکت و تعداد خیلی بیشتر از نیاز شرکت را از دیگر اقدامات مهم شرکت در سال ۹۶ است.

همچنین محمدرضا منصوری صبا معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق شیراز نیز ادامه داد: بالغ بر ۷۹ درصد از کل نقاط خطرناک موجود در شبکه‌های توزیع برق شیراز رفع شده و کل اعتبارات هزینه شده در بخش ایمن‌سازی شبکه و تاسیسات در سال ۹۶ عددی بالغ بر ۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی اضافه کرد: پارسال تعداد ۱۷ هزار و ۴۵۷ نقطه خطرناک در شبکه توزیع برق شناسایی و مشکلات خطر آفرین بالغ بر ۱۳ هزار و ۱۹۹ نقطه رفع که اقدامات برای کاهش حوادث انجام و شیب آمار حوادث به عنوان ۲ شاخص اثر گذار در حوزه ایمنی، از سال ۹۲ تاکنون نشان دهنده تاثیر اقدامات انجام شده نظیر برگزاری همایش ایمنی در این سال‌ها بوده است.

منصوری اظهار کرد: با رعایت مراحل چهارگانه اعمال بوسیله برقکار، رعایت دستورالعمل‌های ایمنی، بررسی خطرات و شرایط محیط کار قبل از شروع بکار، رعایت نظم در محیط کار و سرپرستی مناسب و نظارت دقیق در حین اجرا می‌تواند از حوادث احتمالی پیشگیری کند.

گفتنی است، در ششمین همایش ایمنی شرکت توزیع برق، تندیس یادبود به ۵۴ کارگر شرکت‌های پیمانکاری تابعه، ۱۰۰ کارشناس و ناظر و ۳ مدیر برتر حوزه ایمنی اعطا شد و کلاه زرین ایمنی که پارسال در اختیار امور هفت توزیع شیراز بود به امور سه تعلق گرفت.
انتهای پیام /ت

برپایی همایش ایمنی توزیع نیروی برق در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.