امسال هزار میلیارد تومان اعتبار از محل ارزش افزوده به وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ امیر رضا خادم معاون حقوقی – پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در رشت با اشاره به سهیم بودن این وزارتخانه از اعتبارات ارزش افزوده در برنامه ششم توسعه گفت: هزار میلیارد تومان از محل ارزش افزوده امسال به وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافته است و این اعتبارات نقش موثری در تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی دارد.

وی با بیان اینکه در ابتدای دوره بیش از ۴ هزار طرح ورزشی نیمه تمام در کشور وجود داشت افزود: با مشارکت بخش خصوصی و نهاد‌هایی همانند شهرداری تعداد زیادی از طرح‌های نیمه تمام ورزشی تکمیل شد.

معاون حقوقی – پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه هزار میلیارد تومان از اعتبارات ارزش افزوده به وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافت گفت: با احتساب هزار میلیارد تومان اعتبار وزارت ورزش در بودجه سنواتی اعتبارات این وزارت خانه حدود ۲ برابر شده است.

امیر رضا خادم در ادامه به انتصاب یک بانو به عنوان مدیر کل استانی این وزارتخانه هم اشاره کرد وافزود: نگاه دولت در دادن مسئولیت به بانوان، نگاهی تخصصی و اعتماد به توانمندی‌های این قشر از جامعه است.

در پایان با قدردانی از زحمات مسعود رهنما، مریم بخشی به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان گیلان معرفی شد، وی نخستین مدیرکل زن ورزش و جوانان در کشور بعد از انقلاب است.

مریم بخشی که ۳۷ سال سن دارد کارشناس ارشد رشته تربیت بدنی و دانشجوی دکترای این رشته است و به مدت ۱۵ سال سمت‌های مدیریتی در سطح هیات، شهرستان و معاونت اداره کل ورزش و جوانان گیلان را بر عهده داشته است.

 

انتهای پیام/م.ع

 هزار میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.