رانندگان رالی بین المللی نوستراک از مرز زمینی آستارا وارد کشور شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رامش ماهاپاترا لیدر رالی بین المللی نوستراک گفت: اتومبیلرانان دور برگشت رالی کریدور بین المللی شمال – جنوب موسوم به نوستراک از مرز زمینی آستارا وارد خاک ایران شدند.

وی افزود: دور رفت این رالی از شهر بمبئی هندوستان آغاز شد که ۴۲ شرکت کننده با ۱۸ اتومبیل پس از عبور از مسیر دریایی بندر ناواشیوا هندوستان تا بندرعباس با کشتی وارد ایران شدند و در ادامه این مسیر، از بندر آستارا به جمهوری آذربایجان و شهر سن پطرزبورگ روسیه سفر کردند.

لیدر رالی بین المللی نوستراک خاطر نشان کرد: در مسیر برگشت، اتومبیلرانان پس از عبور از مرز زمینی آستارا، حرکت خود را به تهران و سپس در مسیر بندر چابهار و بندرعباس ادامه می‌دهند.

رامش ماهاپاترا با بیان اینکه رالی بین المللی نوستراک ۴۰ روزه است گفت: هدف از راه اندازی این رالی، گسترش دوستی بین ۴ کشور هند، ایران، جمهوری آذربایجان و روسیه است.

وی افزود: رالی اتومبیل رانی بین المللی کریدور شمال - جنوب با هدف ایجاد ارتباط دوستی و ورزشی بین ۴ کشور هند، جمهوری اسلامی ایران، جمهوری آذربایجان و روسیه برگزار شد.

لیدر رالی بین المللی نوستراک تصریح کرد: مسیر ترانزیتی شمال – جنوب، این مسیر را مهمترین حلقه تجارت بین آسیا و اروپا است و در مقایسه با مسیر‌های سنتی از نظر امنیت، مسافت و زمان تا ۴۰ درصد کوتاه‌تر و از نظر هزینه تا ۳۰ درصد ارزان‌تر است.

 

انتهای پیام/م.ع

حضور رانندگان رالی بین المللی نوستراک از مرز زمینی آستارا در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.