استارت‌آپی موفق به راه‌اندازی سامانه‌ای شده است که در کمتر از چند ساعت با سفارش در آن می‌توانید لباسهایتان را تمیز تحویل بگیرید.

خشکشوی لباس‌های خود را به استارت‌آپ‌ها بسپارید / لباس‌هایی تمیز و اتوکشیده را از استارت‌آپ ها تحویل بگیریدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر علم و دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده است شرکت‌ها و همچنین خدمات ارائه شده از سوی استارت‌آپ‌ها بپردازد.

همه ما می‌دانیم که خوشتیپ بودن در گرو داشتن لباس‌های اتوکشیده و  تمیز است اما گاهی اوقات پیش می‌آید که به دلیل کمبود وقت نمی‌توانیم لباس‌های خود را به اتوشویی ببریم و از سوی دیگر برخی از لباس‌ها حتما باید با اتوهای بزرگ و صنعتی اتو شوند اما کمبود وقت را چگونه جبران کنیم؟.

استارت آپ ها وقت شما را مدیریت می‌کنند

به تازگی یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی و راه‌اندازی سامانه‌ای شده است که به کمک آن می‌توانید لباس‌های تمیز و اتو کشیده بپوشید، این سامانه با هدف زندگی آسان و برطرف کردن مشکل کمبود وقت تشکیل شده است و لباس‌های شما را دریافت می‌کند، میشوید و تحویلتان می‌دهد. 

این سامانه هر نوع لباس و هر تعداد را بلافاصله از شما دریافت می‌کند و به بهترین خشکشویی‌های منطقه می‌سپارد و پس از 48 ساعت آن را آماده به شما تحویل می‌دهد.

به گفته سازندگان این نرم افزار قیمت اتوشویی و خشکشویی در این سامانه به صورت شفاف برای هر تکه از لباس نوشته شده است در حال حاضر 6 هزار و 500 مشتری از این سامانه استفاده می‌کنند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.