پهپاد Anafi با قابلیت جمع شدن و وزن کم پهپادی بسیار مناسب برای استفاده در فضای باز است.

پهپاد تاشو و سبک Anafi مناسب‌ترین پهباد برای فضای بازبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت فرانسوی Parrot که در حوزه ساخت پهپاد فعالیت می‌کند، جدیدترین محصول خود با نام Anafi را معرفی کرد. این دستگاه جمع‌و‌جور با قابلیت تاشو شدن و وزنی معادل 320گرم تغییرات قابل توجهی نسبت به محصول قبلی کمپانی Parrot با نام Bebop2 دارد. محصول قبلی این کمپانی با وزنی معادل 500 گرم و سیستم ارتباطی و تصویربرداری ضعیف‌تری نسبت به Anafi پیشترفت‌های محصول جدید کمپانی Parrot را نمایان‌تر کرده است.

پهپاد Anafi دارای یک دوربین 21 مگاپیکسلی با قابلیت چرخش 180 درجه است. این دوربین توانایی با کیفیت 4K HDR با سرعت 30 فریم در ثانیه و کیفیت 1080P HDR با سرعت 60 فریم در ثانیه را دارد. شرکت سازنده این پهپاد اعلام کرده است دوربین Anafi توانایی زوم سه برابری را دارد اما تنها با زوم دو برابری می‌تواند فیلم‌برداری با قابلیت Full HD را انجام دهد.

پهپاد تاشو و سبک Anafi مناسب‌ترین پهباد برای فضای باز

در اپلیکیشن جدید نصب شده بر روی این دستگاه، کاربران حق انتخاب بین عکس‌برداری با دوربین 21 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی را دارند و می‌توانند حالت‌های ویدئویی دوربین را تنظیم کنند. آنافی قابلیت پشتیبانی از فیلم‌برداری با سرعت بیش از حد بالا و هم‌چنین فیلم‌برداری  اسلو‌موشن را دارد. دوربین این دستگاه به صورت مکانیمی و دیجیتالی ضیط تصویر را تثبیت می‌کند.

آنافی هم‌اکنون در بازار می‌تواند کاربران را به سمت خود جذب کند و عکس‌هایی با قابلیت تشخیص بدن را ثبت کند. این پهپاد با یکبار شارژ کامل قادر به پرواز برای مدت 25 دقیقه(بدون باتری اضافی) است. شارژ این دستگاه از طریق پورت USB است و یک شارژر سریع نیز به همراه دستگاه هنگام خرید به کاربر تحویل داده می‌شود. آنافی ظرف 1.5 ساعت به شارژ کامل می‌رسد. سرعت پرواز این پهپاد در حالت اسپرت 51 کیلومتر بر ساعت و توانایی پرواز در باد مقاوم بر سرعت 53 کیلومتر بر ساعت را دارد.

پهپاد تاشو و سبک Anafi مناسب‌ترین پهباد برای فضای باز
برای کنترل پهپاد Anafi به جز استفاده از جوی‌استیک فیزیکی می‌توان با گوشی‌های اندروید و IOS نیز پهپاد را کنترل کرد. این دستگاه از طریق کابل USB-A به گوشی وصل می‌شود. پهپاد جدید کمپانی Parrot نسبت به مدل قبلی 35 درصد کمتر صدا تولید می‌کند. با قرار دادن 4 آنتن Wifi در 4 پایه Anafi برد کنترل آن 3862 رسیده است. قیمت اعلام شده برای این محصول 699 دلار است.

پهپاد تاشو و سبک Anafi مناسب‌ترین پهباد برای فضای باز

بیشتر بخوانید:

با پهپاد چتری در هوای بارانی خیس نمی‌شوید+تصاویر
دی‌جی‌ای دو نسخه پهپاد جدید فانتوم 4پرو را به بازار عرضه می‌کند

انتهای پیام/

پهپاد Anafi، پهپادی 320 گرمی و تاشو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار